Hallo allemaal, Ik ben vandaag 12 weken zwanger. De echo zag er vorige week woensdag keurig uit gelukkig. Nu heb ik sinds gisteren wat vage buikpijn, vooral bij liggen en net toen ik bukte en daarna omhoog kwam voelde ik een steekje. Mijn darmen zijn wel erg aan het klieren trouwens dus misschien heeft dat er ook mee te maken. Ik verlies geen bloed ofzo hoor en ben ook nog steeds misselijk etc. Helaas ben ik vreselijk onzeker en bij alles wat ik voel bang dat het misgaat.....
Hey meid! Ik heb vanaf 11 weken ook buikpijn..maakte me stiekem best zorgen.. maar gezien ik geen bloed verloor, en de info van internet heb ik mezelf toch gerust kunnen stellen tot vorige week toen we naar de verlk. moesten.. bleek bij mij stukje verkeerde houding te zijn en riem van de broek! Mag dus geen riem meer dragen.. en moet er aan denken dat ik mijn buik niet span en lekker relaxt laat 'hangen'.. Heeft denk ik er mee te maken dat ik vorig jaar nog 15 kilo zwaarder was, en ik er een gewoonte van had gemaakt om mijn buik in te houden.. Maar ook als ik het druk gehad heb voel ik mijn buik.. moet er nog erg aan wennen om stapje terug te doen! Verder is het (waarschijnlijk) samenhangend met het groter worden van je baarmoeder, banden die oprekken, organen die nieuw plekje zoeken.. dus heel normaal allemaal! en als je het echt niet vertrouwd moet je je verloskundige bellen! succes meid
Het is bij mij heel vaag hoor heb nu ook totaal geen last. Verloskundige zei vorige week dat ze de rand van mijn baarmoeder voelde dus misschien is hij nu idd snel aan het groeien. In het begin vd zwangerschap had ik echt van die menstruatiekrampen maar nu is het veel minder heftig. Ik heb ook een hernia gehad en heb heupdysplasie en scoliose dus de spieren lopen ook allemaal anders
Tja we moeten er wat voor over hebben hihi.. het zal allemaal met de zwangerschap te maken hebben Heb ook heupdysplasie gehad.. ben heel benieuwd of ik hier in de zwangerschap ook last van krijg.. heb normaal wel als ik veel gelopen heb dat ik het letterlijk op de heupen heb.. ben benieuwd
okee gelukkig. Ik wil mijn verloskundige niet bellen..... voel me daar niet op mijn gemak dus ben op zoek naar een andere....
Oohh wat vervelend! Ik heb echt top mens! zo fijn.. voelde me direct thuis .. succes met zoeken naar nieuwe!
Buikpijntjes horen er gewoon bij hoor.. Nu in week 35 ook af een toe een Buikpijntjes. Eigenlijk een goed teken hoor! Teken dat er iets groeit in je buik, dus mischien dat je de Buikpijntjes moet zien als een bevestiging van je zwangerschap. In ieder geval zolang je geen bloedverlies hebt met stolsels. Gefeliciteerd!
Bedankt voor de geruststellende reacties allemaal! Het gaat ook vast goed. Gisteren toch VK ff gebeld en die zegt dat het de groei van de baarmoeder is . Hoop dat ik snel een buikje krijg hihi