Hey! Hier begonnen ze eigenlijk meteen.. Ik ben nu tien weken en van net aan een 75 a aan kunnen naar een 75 c gegaan!! Ik geniet er vollop van en moet er echt rekening mee houden als ik bepaalde shirtsjes aan heb ofzo want er hangt nu ineens wat uit als ik voorover buig whahaha. Vriendlief vind t ook heeell vervelend maar niet heus Ben erg benieuwd waar t naar toe gaat als ik lees dat sommige naar cup e of f gaan!!
Hier helemaal geen veranderingen aan mijn borsten. Ben benieuwd of dat nog komen gaat, heb zo'n idee van niet.
Ben vandaag 15 weken en m'n bh's beginnen nu toch wel krap te worden. Wordt nog wat... Heb normaal al een flinke f, dus een nieuwe vinden wordt nog een uitdaging... Hoop dat het snel ophoudt...
die van mij waren al voller bij 6 wkn ofzo. Nu bij 12 weken beginnen mijn bh's wat krap te worden. Bij mijn eerste zwangerschap ging het hetzelfde
Bij de eerste zwangerschap van een d/e naar uiteindelijk tijdens de borstvoeding een f/g gegaan en na de zwangerschap terug naar een d. Bij de tweede zwangerschap groeiden ze iets minder van een d naar een e/f. Na de zwangerschap helaas terug naar een kleinere en slappere c. Groetjes Suzanne
Ik ben van 75D naar 85 EE gegaan nu en ook die bh wordt alweer te klein... Ik houd me nu al vast voor de stuwing na de bevalling
Hier groeien ze goed, door mijn borsten heb ik zwangerschapstest gedaan. Voor zwangerschap een B nu al een E Hoop dat ze niet groter worden..
Begon bij mij vrij snel al, ben van 75c naar 75e gegaan. En nu ik het einde nader, beginnen ze weer. Maar m'n BH past nog dus ik vind het prima.