hey dames . vanavondt om 18:45 heb we een pret echo bij de baby vieuw en heb er egt zoon zin in. als ons kleintje er goedt voor licht weten we vanavondt ook eindelijk wat het is ben egt de helen dag al aan het stralen ik denk al van af het begin een jochie en mijn vriendt denkt een meidt dus ben benieuwd wie er gelijk heeft
spannend hoor... veel plezier vanavond jij word trouwens ook een hele jonge moeder zie ik... ik ook haha
ja gelukig wel. iedereen stuent me egt enorm. nou scheelt het ook dat mijn vriendt 10 jaar ouder is dan ik en we zijn nu ook al 3 jaar samen
Haha oke! En gaat het goed met jullie zwangerschap? Wij hebben maandag de 20 weken echo.. Ben zo nerveus aangezien we al een zoontje hebben die overleden is. Werd een chromosomenafwijking tijdens de 20 weken echo geconstateerd
he bah meid wat erg voor jullie. ja gelukig gaat het bij ons allemaal goedt tot nu toe. wij hebben vrijdag ochtendt de 20 weken echo best spannent he allemaal. deze keer is het bij jullie vast ook allemaal goedt
hier gaat ook alles goed zover ik weet... alleen beetje moeite om weer uit die vermoeidheid te komen... vrijdag volgende echo en naar het hartje luisteren... ben super zenuwachtig...
Hier nog een jonge mama Ik was er van overtuigd dat het een meisje zou worden!(geen idee waarom) maar blijkt toch een jongetje te zijn . Erg verkeerd gedacht dus . Veel plezier vanavond! @mei2009mama Wat erg van je overleden zoontje.. snap dat de 20 weken echo dan te spannend moet zijn!
wat een jonge moeders hier, ik ben ook nog maar 19 en alweer bijna 21 weekjes zwanger maandag had ik 20 weken echo, alles in orde en waarschijnlijk krijg ik een stoere meid
Heey meiden, Spannend he de 20 weken echo.. mijne is al een tijdje geleden gemaakt en het word een zoontje! haha jammer dat er nu geen echo's meer komen.. :S Veel plezier bij de echo!
En weet je het al? ben benieuwd of moeders gelijk had! wij gaan over drie weken een pretecho laten maken! groetjes
we krijgen een zoontje het was over duidelijk hij was niet verlegen. hij had het zo druk daar binnen we hebben egt super foto,s en een helen lueken dvd. hij deed zijn handje in zijn mondt en ze voetje . en ging even zijn spierballen showen hahaha net zijn vader. zal morgen even de foto,s in me album zetten ben egt zo blij met het resultaat