Wanneer groeien ze eindelijk?

Discussion in 'De lounge' started by beauty2012, Apr 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maria04

maria04 Niet meer actief

Mijn hoop is weg. Na drie bevallingen een kleine b overgehouden en het zijn meer vellen dan borst ondanks ik nu nog bv geef.

2. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Niet :( hier tweede zw en heb kleine B nooit gegroeid tijdens of na zw.

3. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Hier bij elkaar 2 jaar bv gegeven. Begonnen met een c en geeindigd met een c. Tijdens zwangerschappen en bv wel iets groter. Maar vorm is nog steeds hetzelfde. Blijkbaar geluk gehad als ik hier lees.;)

4. LA85

LA85 Fanatiek lid

Apr 25, 2013
    2,018
    1
    36
    NULL
    NULL
    poeh, ik heb ook ff meegelezen..
    Zelf altijd een kleine A (jaja, zuchtttt ;)) en tijdens bv zat ik aan een kleine C - ik voelde me echt trots :D Nu net een week overgegaan op fv en ik merk nu al dat ze weer kleiner aan't worden zijn. Logisch op zich, maar ik hoop stiekem dat er toch een klein beetje meer overblijft dan dat ik had..

5. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

Mar 15, 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik heb ook geen borsten niet eens een a cup. Het werd een c cup net a de bevalling en na een week was t weg en zijn ze weer kleiner geworden tot niks.

6. Janna

Janna Fanatiek lid

Voor de zwangerschap had ik een bescheiden B-cup; nu zit ik A. ;):( Vond mijn B-cup fijner. Ook niet groot, maar meer in proportie met de rest van mijn lijf en net groot genoeg om bepaalde kleding mooi te laten vallen.

7. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    voor de zwangerschap cup d en tijdens de zwangerschap niet gegroeid. na de zwangerschap cup e maar het hangt nu echt, heb een flinke bh nodig om het enigszins omhoog te trekken zeg maar.
    dus ik denk dat het alle kanten op kan als je de reacties zo leest van de anderen.

8. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    Ik had voor mn zwangerschappen een A cup en nu na 2kindjes een B cup.
    Niet heel erg groot dus.

9. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Voor mijn zwangerschap een kleine a cup, tijdens de borstvoeding een c cup en na de borstvoeding nog een mooie ruime b cup overgehouden. Ik heb (nog) geen hangborsten, wel een hangbuik :) :(

10. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    hier naar een cup d gegaan

11. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
    Ik heb zó gehoopt dat die van mij wat kleiner zouden zijn na de bv. Voor de zwangerschappen had ik 80DD. Na 2 kids (beiden 4,5 maand bv) heb ik nu een 75F (cupgrootte gelijk aan 80E). De jongste is inmiddels 5, dus de hoop op krimp is echt weg.
    Ik overweeg een verkleining.

12. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

Jun 12, 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    #32 Mrs Blossom, Apr 24, 2014
    Last edited: Apr 24, 2014
    Ik heb met bijna 35 weken nog steeds dezelfde bh's aan. Ze zijn ietsje groter en vooral de onderwijdte is nu iets meer. Dus wat strakkere bh's kunnen nu niet meer. Wat er straks met borstvoeding gebeurt is nog een verrassing.

Edit: Ik heb trouwens ook A, maar hoop heel erg dat ze niet te erg groeien tijdens de borstvoeding. Ik zou me raar voelen in m'n eigen lichaam...

13. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

Mar 10, 2013
    2,803
    4
    38
    Bij mij zijn ze veeeel zachter geworden waardoor de cup ook kleiner is geworden..

Dus ja.

14. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Ze zijn hier ietsjes groter maar ik moet ze nou in m'n bh vouwen omdat het net theezakkies zijn xD.

Ik hoop dat ik over een paar jaar een borstvergroting kan gaan doen.

15. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

Aug 1, 2013
    1,735
    10
    38
    Hier bij elke zwangerschap eerst 1 cup erbij en na het stoppen met de bv 2 cups eraf. Ik had C en heb nu A. Ben benieuwd of er nog IETS overblijft als er een derde volgt...

16. Chaii

Chaii Niet meer actief

Tegen het einde van mijn zwangerschappen en vlak erna een 75F.
    Na het ontzwangeren een 70D/E.
    Die maat draag ik vanaf mijn 17de.
    Ik zie eigenlijk totaal geen verschil. Maar dat komt grotendeels ook vast doordat ik geen borstvoeding hebt gegeven.
    Mijn borsten zijn wel gewichtsgevoelig, als ik aankom is dat een van de eerste plekken waar ik bij aankom.

17. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Na mijn eerste kind na de wisselingen weer zoals voorheen (volle A) Na tweede kind en bv periode eigenlijk niets over ;):(
    Misschien na de derde weer meer :D Ach ik denk het niet, maar het maakt me eerlijk gezegd niet heel veel uit:cool:

18. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

May 11, 2013
    2,604
    3
    38
    Ik ben ook gezegend met een volle bos hout voor de deur.
    qua lengte ben ik maar een propje en dan zijn die verhoudingen helemaal zo scheef.
    Ik zou als het kon met alle liefde een flinke partij aan je doneren.

19. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Je borsten veranderen niet omdat je bv geeft, maar door je zwangerschap. Er komen meer melkklieren. Als die klieren niet gebruikt worden slinken ze weet en moet er weer ander weefsel voor in de plaats komen. En dat gaat niet altijd 'goed' en worden je borsten kleiner of slapper.

20. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

May 4, 2012
    3,184
    16
    38
    Nou ik heb ook geen bv gegeven en bij mij zijn het geen theezakjes geworden hoor... daar hoor ik eigenlijk alleen vrouwen over klagen die wel bv hebben gegeven. Dussss... :(
    Mijn man zegt wel eens als ik klaag dat ze zo klein zijn: 'ze zijn wel klein maar wel lekker stevig nog! niet van die hangdingen';)

Hahaha ik moest lachen om die reactie 'ik moet ze nu in m'n bh vouwen:D' Ik zie dat zo voor me:p

Share This Page