Cadeau 1 jaar ???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pipo1973, 3 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    Onze dochter wordt eind van de maand alweer 1 jaar en we hebben werkelijk geen idee wat we haar zullen geven. Ik weet het, het is een luxe-probleem, in principe heeft ze alles wat ze nodig heeft. Speelgoed is er in overvloed omdat ze al een oudere broer heeft en haar kledingkast puilt uit. We willen echt iets speciaal voor haar, zeg maar.

Wie heeft er tips???

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Een loopfietsje? je hebt nu hele leuke van sesamstraat. Of heeft ze dat ook al? Anders alvast een poppenwagentje ofzo.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier zijn al heel veel topics over :) maar ze zakken zo snel weg he!
    Fae heeft een stoeltje van ons gehad met haar verjaardag, knalroze, dus duidelijk van haar ;) . Foto staat in m'n album.

4. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    Een loopfietsje staat er al en een poppenwagen was mijn idee, maar die staat al een half jaar bij schoonmoeder op zolder te wachten, die vindt altijd dat ze daar de 1e in moet zijn :[

5. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    Had idd niet zo'n zin om topics te zoeken, een eigen stoeltje is idd wel leuk.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    een 3 wieler met duwstang.
    nu leuk en ook handig als ze wat ouder worden. mijn dochter kan nu sinds 1 week zelf fietsen en ze is bijna 2. nu nog is hij dus favoriet.

loopauto. mijn dochter liep toen al zelf maar vond het nog erg leuk om er op te zitten en rond te rijden

wat ook erg leuk is een een kleine poppenbuggy met pop. mijn dochter vond en nu nog steeds poppenmama spelen fantastisch

7. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Hier is de boerderij van Little People nog steeds favoriet!!
    En idd ms een eigen stoeltje; je kan bij diverse zaakjes er ook 1 kopen met een zelfgekozen afbeelding erop geschilderd

8. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    een loop kar om te leren lopen??

9. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Een (roze :p) zitzak. Nu leuk om op te liggen, later om op te zitten. Kan leuk in haar kamertje.

10. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

een zilveren armbandje met de naam erop? zoooo leuk voor meisjes :)

11. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    Dat ik daar niet aan gedacht heb! Superidee! Iedereen ook bedankt voor het meedenken!

12. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

mijn meissie heeft dat gekregen toen ze geboren was
    het is alleen een goude zo schattig
    moet het alleen opnieuw laten graveren
    door het kruipen zie je haar naam niet meer

noa krijgt voor haart 1ste verjaardag
    van papa en mama een driewieler met duwstang van princessen

van de ene opa en oma een winnie the pooh loopvliegtuig
    van de andere opa en oma een poppenbuggy
    van een vriendin een pop

en van de rest weet ik het nog niet

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hey pipo! Je bent er nog! Kom je ook weer met ons meeschrijven bij de sepmama's?

14. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    Hoi,

Ja, ik ben er nog steeds, lees ook nog mee, maar voel me eigenlijk een beetje een indringer om zomaar weer mee te schrijven in jullie hechte groep....

Ik moet het eigenlijk ook gewoon doen, ik kom er aan!;)

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Kom maar snel, vinden we keigezellig!!

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Denk dat wij zelf -naast wat speelgoed- dan ook iets van een armbandje doen. Zit zelf te denken aan een bedelarmbandje: voor 1e verjaardag enkel het armbandje, als ze dan 2 is en het wat meer snapt dan een bedeltje erbij, en zo voor elke verjaardag weer, :) Zoiets...
    Iemand riep laatst tegen ons ook al: is leuk om dan een loopauto te geven, maar die ga ik morgen al kopen, want de dame begint hier behoorlijk goed te staan en tegen de tijd dat ze 1 is, loopt ze denk ik al lang en breed :D

17. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    Een bedelarmbandje vind ik wel heel erg leuk! Bedankt voor het meedenken allemaal!

18. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    ik lees mee..duurt bij mij nog wel 2.5 maand maar ben er al druk mee bezig in mijn hoofd..

maar een smart trike is leuk
    een nieuwe armbandje met bedeltjes is ook leuk
    een eigen stoel ik helemaal leuk !! ( die onthoudt ik )
    ja en anders wou ik het ook niet weten

misschien ligt het ook aan de tijd dat de koters geboren zijn
    esmee is in oktober jarig .. begint het al goed koud te worden en dan koop je haar ook niet iets voor in de tuin... snappie ?

19. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Wij zijn een kleine speeltuin aan het inrichten in onze tuin.
    Hebben al een glijbaan, schommeltje en binnenkort nog n wipje en n zandbakje. De schutting die helemaal groen was is gelukkig weer helemaal mooi geworden met de hogedruk reiniger. En onder de speeltoestellen liggen rubber tegels voor als er gevallen word.
    Ook wil ik nog 2 zelf getekende "schilderijen" ophangen die ik op canvas laat drukken zodat ze buiten kunnen hangen.
    Wist steeds niet wat ik moest doen en was hier al een beetje mee bezig. Heb nu besloten dat dit voor haar eerste verjaardag is en dan heb ik meteen wat meer financien om het extra leuk aan te pakken.
    Denk nou niet "wat duur!" Want alles behalve het schommeltje, komt van MP. Maar ziet er nog prima uit! ;)

Deel Deze Pagina