Onze dochter wordt eind van de maand alweer 1 jaar en we hebben werkelijk geen idee wat we haar zullen geven. Ik weet het, het is een luxe-probleem, in principe heeft ze alles wat ze nodig heeft. Speelgoed is er in overvloed omdat ze al een oudere broer heeft en haar kledingkast puilt uit. We willen echt iets speciaal voor haar, zeg maar. Wie heeft er tips???
Een loopfietsje? je hebt nu hele leuke van sesamstraat. Of heeft ze dat ook al? Anders alvast een poppenwagentje ofzo.
hier zijn al heel veel topics over maar ze zakken zo snel weg he! Fae heeft een stoeltje van ons gehad met haar verjaardag, knalroze, dus duidelijk van haar . Foto staat in m'n album.
Een loopfietsje staat er al en een poppenwagen was mijn idee, maar die staat al een half jaar bij schoonmoeder op zolder te wachten, die vindt altijd dat ze daar de 1e in moet zijn :[
een 3 wieler met duwstang. nu leuk en ook handig als ze wat ouder worden. mijn dochter kan nu sinds 1 week zelf fietsen en ze is bijna 2. nu nog is hij dus favoriet. loopauto. mijn dochter liep toen al zelf maar vond het nog erg leuk om er op te zitten en rond te rijden wat ook erg leuk is een een kleine poppenbuggy met pop. mijn dochter vond en nu nog steeds poppenmama spelen fantastisch
Hier is de boerderij van Little People nog steeds favoriet!! En idd ms een eigen stoeltje; je kan bij diverse zaakjes er ook 1 kopen met een zelfgekozen afbeelding erop geschilderd
mijn meissie heeft dat gekregen toen ze geboren was het is alleen een goude zo schattig moet het alleen opnieuw laten graveren door het kruipen zie je haar naam niet meer noa krijgt voor haart 1ste verjaardag van papa en mama een driewieler met duwstang van princessen van de ene opa en oma een winnie the pooh loopvliegtuig van de andere opa en oma een poppenbuggy van een vriendin een pop en van de rest weet ik het nog niet
Hoi, Ja, ik ben er nog steeds, lees ook nog mee, maar voel me eigenlijk een beetje een indringer om zomaar weer mee te schrijven in jullie hechte groep.... Ik moet het eigenlijk ook gewoon doen, ik kom er aan!
Denk dat wij zelf -naast wat speelgoed- dan ook iets van een armbandje doen. Zit zelf te denken aan een bedelarmbandje: voor 1e verjaardag enkel het armbandje, als ze dan 2 is en het wat meer snapt dan een bedeltje erbij, en zo voor elke verjaardag weer, Zoiets... Iemand riep laatst tegen ons ook al: is leuk om dan een loopauto te geven, maar die ga ik morgen al kopen, want de dame begint hier behoorlijk goed te staan en tegen de tijd dat ze 1 is, loopt ze denk ik al lang en breed
ik lees mee..duurt bij mij nog wel 2.5 maand maar ben er al druk mee bezig in mijn hoofd.. maar een smart trike is leuk een nieuwe armbandje met bedeltjes is ook leuk een eigen stoel ik helemaal leuk !! ( die onthoudt ik ) ja en anders wou ik het ook niet weten misschien ligt het ook aan de tijd dat de koters geboren zijn esmee is in oktober jarig .. begint het al goed koud te worden en dan koop je haar ook niet iets voor in de tuin... snappie ?
Wij zijn een kleine speeltuin aan het inrichten in onze tuin. Hebben al een glijbaan, schommeltje en binnenkort nog n wipje en n zandbakje. De schutting die helemaal groen was is gelukkig weer helemaal mooi geworden met de hogedruk reiniger. En onder de speeltoestellen liggen rubber tegels voor als er gevallen word. Ook wil ik nog 2 zelf getekende "schilderijen" ophangen die ik op canvas laat drukken zodat ze buiten kunnen hangen. Wist steeds niet wat ik moest doen en was hier al een beetje mee bezig. Heb nu besloten dat dit voor haar eerste verjaardag is en dan heb ik meteen wat meer financien om het extra leuk aan te pakken. Denk nou niet "wat duur!" Want alles behalve het schommeltje, komt van MP. Maar ziet er nog prima uit!