Vanaf wanneer mag je weer wasverzachter gaan gebruiken? Ik doe nu zijn kleertjes in de droger dan worden ze lekker zacht. Maar niet alles mag in de droger. En azijn als wasverzachter gebruiken heb ik gedaan maar vond dit niet echt werken.
Ik begon er laatst mee omdat ik alles weer buiten wilde hangen. Nova kreeg meteen een heel droog huidje waar je niet tegenop kon smeren. Ik was nu in de vloeibare neutral en gebruik daar ook de wasverzachter van. Haar huidje is nu weer goed.
hier ook "gewoon" vanaf het begin... "merk" je iets aan de kleine weet je waar je aan kan "denken"... gr.smoekie
Ik gebruik wasverzachter van Neutral en doe al zijn kleertjes in de droger, dan is het lekker soepel en zacht.
Ik heb het niet gebruikt ivm eczeem wat ik zelf ook altijd heb gehad, hij heeft een tijdje terug ook iets eczeem gehad maar zijn huidje is nu zo gaaf. Ik ga het gewoon proberen en krijgt hij er last van stap ik over op neutral wasverzachter. bedankt voor jullie antwoorden
ik gebruikte het weer vanaf ongeveer week 8 ofzo maar merkte dat alicia er wat uitslag van kreeg en ben er weer vanaf gestapt. nu sidns een week of 2 wa sik haar kleertjes gewoon met de onze mee en en dus ook met wasverzachter en niks geen uitslag meer dus dan blijf ik het ook gewoon gebruiken