Nu al een dikkere buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantal29, 19 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ben 7 weken zwanger. En het was mezelf al opgevallen maar mijn man viel het gisteren ook dat ik al een dikkere buike heb. Dat belooft nog wat als het in dit tempo door blijft gaan haha

2. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik had met 8 weken ook al een beste buik, komt door je darmen, raakt je buik opgeblazen van. Maar dit heeft nog niks met je baarmoeder te maken, dus het zegt niks over hoe dik je straks wordt.

3. Alita

Alita Niet meer actief

Hoi,

Zijn waarschijnlijk je darmen hoor, baby is echt nog te klein om het te zien. Moet zeggen dat bij mij ook erg snel een buikje kwam maar nog niet met 7 weken.

Groetjes cindy

4. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hoi!
    Heb ik ook last van!

5. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Mijn baby is net een cm dus daar zal het idd niet van zijn :)
    Ik vind het op zich niet erg maar op mijn werk weten ze het nog niet dus ik hoop dat daar het niemand ziet

6. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Hier nog 1! ben 8 weken zwanger, maar heb moeite met sommige broeken! die moet ik s'avonds echt uit hoor anders word gek.

Maar dit zijn inderdaad je darmen, helaas niets aan te doen! ( maar stiekem natuurlijk wel een beetje leuk dat je zwangerschap al zichtbaar wordt ;) )

7. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    yup ik heb het ook, s avonds knoopjes los van mn gewone broeken en al mn (paard)rijbroeken willen helemaal niet meer dicht. Je kan ook merken dat het je darmen zijn, probeer maar eens je buik in te trekken.. :) Bij mij lukt dat iig helemaal niet meer :(

8. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ik had ook al snel een beste buik, met 5 weken al te zien. Het waren inderdaad mijn darmen. Want in de weken daarna was mijn buik weer kleiner. Nu begint het wel te komen volgens mij.
    Maar het heeft zeker wel met je zwangerschap te maken hoor, je darmen worden al wat naar boven gedrukt.
    Vind het ook leuk, nu al een klein buikje :)

9. ourwish

ourwish Actief lid

17 feb 2008
    130
    0
    0
    Herkenbaar! Want deze vraag heb ik ook gesteld toen ik rond de 8 a 9 weken zwanger was, ik was ook bang dat ik al snel een dikke buik zou krijgen.
    Maar het zijn inderdaad je darmen, 's avonds is je buik ook wat meer opgezet dan in de ochtend. Ben nu inmiddels 17 1/2 week zwanger en heb nog steeds 'mijn eigen kleren aan'

10. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Dat probleem met mijn paardrijbroeken heb ik dus ook. Gisteren maar een knoopje en stukje van de rits open gelaten.

Voor de rest maakt het buikje me ook niet uit haha

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik met 6 weken al...moeilijk om het dan te verbergen nog haha gelukkig wilden wij dat ook niet...

12. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Iedereen weet dat ik zwanger ben alleen op mijn werk (nog) niet. Dus ik wil het ook niet verbergen maar op het werk nog even wel

13. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    wat dat betreft komt het bij mij wel redelijk goed uit dat ik niet de slankste ben....ik kan het er nog even op gooien dat ik weer aan het sonja bakkeren moet ;)

14. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Haha ik ben ook niet echt iel maar je ziet het verschil toch wel. Mijn schoonzus zag het gisteren ook, erg vind ik het niet haha

Deel Deze Pagina