Bij mij rond week 14 en deze week. Zaterdag ging ik met de buurvrouw naar de bios, stap in de auto (we hebebn een Suzuki Wagon, zo'n hoge dus) en ze stopt 2 vingers tussen m'n buik en het stuur en zegt, zo dat past nog maar net. Vanmorgen gign het nog goed (met winterjas aan en dicht). Vanmiddag (met winterjas open) draait het stuur ineens langs m'n buik. Ik kan nog wel iets naar achter, hoop dat dat voldoende is. Het rijdt niet zo lekker, maar het rijdt. Linda
hmm volgens mij is The Key voor het groeien.. hoeveel rust je krijgt/neemt dus voor hoop mensen zal het pas tijdens het zwangerschapsverlof zijn
Bij de eerste zwangerschap kreeg ik pas een buik rond 30 weken. Daarvoor zag je echt helemaal niks. Nu is het begonnen rond 18 weken, ik heb nu al een dikkere bui (en meer gewicht) dan toen ik toen 30 weken was..
Ik ben zwanger van de eerste, maar liep met 13 weken al in positiekleding. Echt een zwangere buik kreeg ik met 15 weken. Met 17 weken dachten ze al dat ik een week of 25/30 was...gelukkig staat de groei nu al 3 weken stil.
In het begin vond ik dat je het natuurlijk al enorm zag, maar dat was eigenlijk helemaal niet zo. Ik heb sinds 18 weken positiekleding aan en vooral vanaf 20 weken begon het flink te groeien. Het ging daarna vrij gestaag en nu gaat het weer hard. Mijn vriend zei gisteren nog: "je buik lijkt elke dag wel groter te worden"..
Bij mij rond de 25 weken. Toen is mijn buik écht gaan groeien. En nu nog steeds trouwens... De laatste drie weken is mijn buik alleen maar ronder geworden. Ach, nog eventjes. Zit nu wel aan mijn tax denk ik