Ik heb blaasontsteking en heb hiervoor anti-biotica gekregen van de dokter. Ben inmiddels 24 weken zwanger. Nu wordt ik wakker van een krampen die weer afzakken. Het is niet constant maar zo 2 tot 3 keer en dan weer een tijdje niet. Het voelt alsof het in de buurt van m'n nieren zit, daar heb ik door de blaas ontsteking last van. Het is aan de kant van m'n rug die pijn voor zover ik het kan bepalen. Ik hoop niet dat het al voor weeën zijn zou niet nu al willen bevallen dat moet echt nog even wat weken duren. Maar wil wel graag weten of dit hoort of dat ik me zorgen moet maken.
Het kan ook zijn dat de blaasontsteking naar je nieren is gestegen of misschien zelfs dat je een niersteen hebt. Ik zou dit precies toch nog eens goed laten onderzoeken... veel beterschap!
Gelijk even bellen om hier naar te laten kijken. Kan niks bijzonders zijn, maar kan idd ook zijn dat je blaasontsteking opgestegen is
Idd bellen, ik heb urineweginfectie, maar ook juk door de ab, mag zalf halen Dacht gisteren evht dat er iets begonnen was maar tis vd ontsteking
Jep, (blaas)ontsteking kan weeen veroorzaken. Zelf bij 38 met lichte wee activiteit en een nierbekkenonsteking in zh terecht gekomen. Echt geen pretje als die pijn erger wordt! Dus het is aan te raden om erna te laten kijken. Uiteindelijk babyloos naar huis gegaan en ze is toen nog tot 39+6 blijven zitten gelukkig.