Wanneer ''grote jongens '' bed ??

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chantal1984, 19 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Wij hebben een peuterbedje gekocht toen hij 1 jaar en 10 maanden was. Daar zat een rekje voor (heel gaaf ouderwets bedje) die je er ook af kon halen. Die hebben we er zo'n half jaar voor gelaten en hij klom er niet uit. Sinds een half jaartje slaapt hij zonder hekje, en hij komt er eig niet uit uit zichzelf.. Bij opa en oma slaapt hij in een groot bed, en nu zegt hij thuis ook al : ik ben toch geen baby meer! ik wil groot bed.

dus :S Hij is vorige week 3 geworden ;) ik vind het wel best, hij blijft nog maar mooi een jaartje in dat peuterbed!

2. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    chantal, gaat hij dan zelf terug in zijn bed liggen? of valt hij op de grond in slaap ofzo. heb echt geen idee

3. marjan77

marjan77 Bekend lid

Hoe maken jullie een 1 persooonsbed op voor een hummel van bijna 2? ik ben zo bang dat ze diep onder het dekbed komt te liggen. en kruipen ze niet voortdurend uit het bed om vervolgens alle kasten open te trekken of zie ik nu spoken?

4. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Wij hebben net een bed besteld voor onze kleine vent. Nu 2 jaar en 1 1/5 maand. Over 8 weken zal deze ongeveer binnen zijn. En dan maar kijken hoe het gaat. Is trouwens nooit uit zijn ledikant gekropen.

5. marjan77

marjan77 Bekend lid

ze kunnen toch ook niet uit een ledikant kruipen? niet als ze in een slaapzak liggen dacht ik.

6. nou mijn dochter klimt met combisleeper en al uit het babyledikantje:(
    ik was er al zo bang voor.

Nu zal ik toch een groter bed moeten kopen. Want als ze iets eenmaal ontdekt heeft, blijft ze het doen :$
    onze dochter is 18 maanden. Ze is nog wel erg jong
    maar uit het ledikantje vallen vind ik gevaarlijker als uit een peuterbed.

Deel Deze Pagina