wanneer grotere borsten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lisa27, 12 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Succes vandaag, hopelijk vinden ze het hartje nu wel:). Ik mag ook naar de vk vandaag voor de intake, dus kunnen we samen de zenuwen hebben:)

2. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Succes bij de verloskundige jullie!

3. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bent pas 15 weken zwanger! Is echt niet zo dat je vandaag een positieve test hebt en morgen wakker wordt met mega (.)(.) haha

4. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    mijn borsten zijn wel iets gegroeid... maar niet mega, ben niet een cupmaat vooruit gegaan haha.. heb nog een lichte hoop op na de geboorte als ze zich echt gaan vullen met melk... ;p mja als t niet zo is is dat ook prima! :)

5. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hier alleen bij de eerste zwangerschap een cupmaat groter gegaan. Maar bij de tweede zwangerschap bleef dit gelijk en nu ook. Dus grote kans dat ze gewoon niet grote worden. Wel in de kraamweek met stuwing, auw! Toen had ik cup F haha.

6. TmrZra

TmrZra Niet meer actief

Helaas groeien mijn borsten wel, alweer. En ik had net in mei een borstverkleining gehad. was dus ook helemaal niet de bedoeling om zwanger te worde hoor. pas nu helaas weer mijn bhs van voor de verkleining. enige verachil is dat ze nu nog steeds fier rechtop staan haha. hoop dat ze straks wel weer kleiner worden. de eerste weken na mijn eerste bevalling had ik cup I, of paracute zoals ik ze zelf doende haha

7. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Geen zorgen Lisa, dat is helemaal niet vreemd dat je met de doptone met 11 weken 't niet kunt horen. Is echt allemaal normaal.
    Enneh, ik heb minstens één voordeel van als je borsten niet teveel groeien; dan krijg je er ook minder snel striae. ;)
    No worries dus.
    De mijne zijn overigens ook niet echt een cupmaat gegroeid, tot nu toe. Had me wel leuk geleken voor de verandering. Beetje voller zijn ze wel.

8. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    bij mij waren ze alleen maar pijnlijk, pas op het laatste, werden ze groter en zwaarder denk rond een week of 30

9. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ik wist niet dat er zoveel verschil zat in die borstengroei:D Dacht dat ze bij iedereen groot werden:p
    Hier zijn ze nu aan een 2e groeispurt bezig. Met jeuk tot gevolg en ook al 2 keer een vieze vlek in mn pyjama gekregen afgelopen week. Dus de lekkende borsten beginnen al voorzichtig...

Lisa: succes vandaag! Komt vast goed hoor, 11 weken is idd vroeg. Bij mijn vk doen ze het dan nog niet eens. Om deze onzekerheid te voorkomen dus! En je echo was goed dus dat zegt toch genoeg!

Deel Deze Pagina