ik mag mijn abb weer verlengen bij HI. daar hoort een nieuwe telefoon bij. ik heb er echt geen verstand van. welke telefoon raden jullie aan?
Wat wil je er mee doen? Alleen bellen of ook internet/appen etc.? Ik doe erg veel met m'n gsm en heb nu de samsung galaxy s4 mini.
internet, appen, foto's maken, bellen . dat soort dingetjes. die telefoon heb ik nu ook. ik ben er alleen zeer ontevreden over,. hij start steeds opnieuw op. en enorm traag.
Het ligt er idd aan wat je wil én wat je wil bijbetalen. Ik heb de Iphone 5s, erg tevreden over maar meestal moet je er wel voor bijbetalen en een duur abbo nemen.
Ik heb toevallig vanmorgen een nieuw abonnement afgesloten bij Hi en gekozen voor de samsung galaxy s4 mini. Deze kwam voor mij het beste uit de test. Welke telefoon heb je nu? En wat voor soort abonnement zoek je?
Ik weet niet hoe het bij HI is maar ik mag verlengen bij vodafone, ik ga het alleen niet doen omdat ik dan de komende 4 maanden duurder uit ben dan dat ik nu ben. Dit komt omdat mn nieuwe abbo hoger zal zijn dan deze en het nieuwe tarief bij hun per direct in gaat. *geen antwoord op je vraag maar wou het wel ff melden *
Ik heb de Samsung Galaxy Note 3. Heerlijke telefoon, alleen voor de meeste te groot. De S3 of S4 is ook fijn. Verder een iPhone is ook altijd aan te raden.
Ik ben super tevreden met mn Samsung galaxy s3! Zou dus voor dr s4 gaan of de s3 in combinatie met een goedkoper abbonement
Hier iPhone 5c en supertevreden! Echt blij dat ik er toch voor gekozen heb. Abonnement viel me ook alles mee met 37,- pm (50sms, 500minuten en 1gb?) + een gratis toestel.
ik ga naar een abb van hi voor 39 euro per maand. 200 belminuten en onbeperkt internet en sms. twee jarig abb. heb altijd samsung maar ben nu erg ontevreden. i Phone ken ik niet. iemand bekent met de windows Phone?
huawei p6 ga ik na het eten afsluiten bij hollands nieuwe. 22.50 per maand 550 bel/sms/gb en extra 500 gb huawei is erg in opkomt en mn vader heeft en hem en is erg tevreden erover