mijn vorige appartement had 1 slaapkamer en 1 woonkamer. Al vrij woonde ik daar samen en toen ik zwanger bleek te zijn hebben we dit huis samen gekocht. We zijn met ongeveer 4 maanden zwanger verhuisd. We hebben nu ook een appartement maar wel voldoende ruimte en een groot balkon. Tevens hebben we een grote gezamenlijke tuin dus buiten speelruimte genoeg. Ml wil wel graag verhuizen naar een 1 gezinswoning maar de financiele middelen en de tijd laten het nu niet toe. Ach we hebben het hier goed.
Wij woonden in een rijtjeshuis met 4 slaapkamers en een slaapzolder toen de eerste kwam. Toen die een half jaar oud was zijn we verhuisd naar dit huis. Vrijstaand met 4 slaapkamers en een kantoor en een grote tuin. We zijn eigenlijk alleen verhuisd omdat ik verliefd werd op dit huis
ik vriendlief en de hond (labrador) zijn in Augustus gaan samenwonen in een appartement met 2 (kleine) slaapkamers. kinderen zaten nog niet in de planning voor de komende 4 jaar maar toch is op onze eerste nacht in dit huis ons kleine mannetje verwerkt haha. Nu wonen we dus binnenkort met zijn 3en en 3en honden op een klein appartement (2 honden van mijn overleden vader zijn er helaas ook bijgekomen) en we vinden dit toch wel erg klein!. We zijn dus al langzaam aan het kijken voor een ander huisje en hopen dit jaar toch nog wel te kunnen verhuizen naar een groter huis. Stiekem hopen we dat mijn schoonvader gaat verhuizen (dat is zijn bedoeling ) En dan willen wij zoiezo naar het huis van mijn schoonvader. Dat is een groot huis met hele grote tuin zwembad in de tuin 4 slaapkamers en een ruime woonkamer EN het staat op de camping waar mijn vriend uiteindelijk de beheerder van wordt dus dat is helemaal handig.
wij wonen nu in een kleine starterswoning(eengezinswoning) opzich prima voor nu, maar over max 5/6 jaar willen we verhuizen. we hebben 3 slaapkamers waarvan 1 echt klein is( 2,5x2,5 ofzo) daar kan straks geen 1 persoonsbed in. maar,we wonen hier pas 5 jaar, verkopen dit huis waarschijnlijk met schuld en een groter huis is zo'n 50.000 duurder dan nu. dus zal moeilijk worden.
Wij woonden in een 3kamer appartement van 65m2 en deze hebben we te koop gezet toen ik zwanger was van de tweede. Uiteindelijk heeft het ruim 1 jaar te koop gestaan en zijn we net voor haar eerste verjaardag verhuisd. Hier zitten we prima, 4 slaapkamers, 165m2, leuke buurt, nieuwbouw. Ik zie voorlopig geen redenen om hier weg te gaan.
Wij zijn al zo vaak verhuisd, van grote huizen met 6 slaapkamers tot een klein flatje nu, eind van het jaar verhuizen we waarschijnlijk naar een kleine eengezinswoning, maar wij zijn niet honkvast, hoewel we nu wel zeker weten om in de buurt van London te blijven de komende jaren, en dat is voor ons al heel wat.
We wonen in een tussen eengezinswoning. 3 Slaapkamers, en een grote zolder met vaste trap. Alleen de tuin is aan de kleine kant. Nu staat ie vol met spullen van ons meisje. Maar ja, dat gaat ook weer een keer weg. Ik kijk wel steeds of er huur woningen vrij komen. Maar is dan niet de wijk die wij willen. En als onze dochter naar de basisschool gaat blijf ik hier zitten. Wil trouwens niet groter wonen. En grote tuin zou fijn zijn.
Het is denk ik echt persoonlijk... De een heeft heel veel spullen staan, waardoor het echt snel te klein is en de ander gooit veel weg en heeft daardoor zeeën van ruimte over, wij wonen in een huis van 153m2. Lijkt mij met een gezin groot genoeg maar de tijd zal het leren hihi, we zien dan wel wat er weer op ons pad komt..
Hier is de 3e opkomst. Wij slapen straks met 2 van de 3 op 1 slaapkamer. De middelste heeft een eigen kamer. De oudste een juniorbed naast ons bed en de jongste straks een ledikant aan de andere kant. Helaas financieel nog niet haalbaar om ein-de-lijk te verhuizen. Hopelijk ergens dit jaar nog
Wij zijn vorig jaar verhuisd van een huurwoning, naar koop. Het was (simpel gezegd) een nu of nooit keus en we hebben tot nu toe geen spijt. We zijn veel groter gaan wonen en de tuin kun je haast geen tuin noemen (heel erg groot). We hadden toen een zoon van ruim 1,5 en ik was zwanger van nummer 2... Er moest nog wat verbouwd worden, dus uiteindelijk net voor zoon zijn 2e verjaardag en geboorte van zoon 2, hier komen wonen. Maar echt heerlijk, wat een rust en een ruimte. Ik zou nooit meer terug willen. We hebben trouwens boven 3 grote slaapkamers, beneden ook een grote slaapkamer met de mogelijkheid tot nog 2 slaapkamers. Dus voor nu groot genoeg en we zien wel wat de toekomst brengt!
Wij hebben nu onze woning te koop staan. We hebben 2 slaapkamer en een erg kleine tuin (14m2 en het is lang en smal ingedeeld door een aanbouw). En nr. 2 is op komst, dus wat extra ruimte zou wel fijn zijn. Het staat wel te koop, maar we overwegen nog wel een verbouwing. We hebben een plat dak en daar zou nog een verdieping boven op kunnen. Alleen krijgen we daar geen grotere tuin door. Een dakterras zou wel kunnen, maar ik denk niet dat je daar snel gaat zitten met 2 kindjes.
Luna: Wij hebben ook 2 slaapkamers en een plat dak en zaten aan nog een verdieping te denken. Maar ik vraag me af of je daar zomaar een vergunning voor krijgt.
Wij zijn verhuisd omdat we een groter huis wilden. We hadden een vrij kleine woonkamer, kleine keuken, 3slaapkamers, een mini badkamer waar je alleen maar kon douchen en amper je tanden kon poetsen en een vliering. De tuin was wel super en die mis ik soms nog wel eens. Nu hebben we een ruime woonkamer, een ruime keuken,4slaapkamers, een ruime badkamer, veel opbergruimte en een normale tuin. We hebben trouwens 2kids en een kat.
Wij hebben bij de gemeente nagevraagd hoe het zat met het bestemmingsplan, en daarin stond niks over dat een opbouw niet mocht. Sterker nog, dit bestemmingsplan is zo oud dat er niet eens in vermeld staat tot hoe hoog je mag opbouwen. Volgens mij kijken ze ook naar of mensen in de straat een opbouw hebben, het kan zijn dat alles er t zelfde uit moet zien. (wat ook in 'ons' bestemmingsplan niet vermeld staat) En buren kunnen natuurlijk bezwaar maken tegen de bouw. Wij hebben nog geen vergunning oid aangevraagd, wij zijn nog aan het kijken of we het kunnen financieren. Dus het precieze weet ik er ook nog niet van.
Toen we het geld hadden voor een grotere woning zijn we verhuisd. In dit huis hebben we alle ruimte, ook nu met de derde op komst maar als de gelegenheid zich ooit voor doet willen we naar een rustigere woonplaats verhuizen
Wij wonen in een appartement van 82m met een dreumes en hopelijk over een poos een 2e kindje. We willen hier graag weg maar is nu niet mogelijk maar we hebben een dak boven ons hoofd en we redden het wel.
Wij wonen met zn 5en op 53m2. Klein maar nog te doen. Twee slaapkamers voor onze drie kids, en wij op een slaapbank. Onze hypotheek staat onder water dus zodra we genoeg geld hebben, Zetten we ons huis te koop. En dat is al snel.
Nu.. We wonen in een eengezinswoning, 4 grote slaapkamer grote tuin (nieuwbouw 5 jr. geleden) en hebben het in ons bol gekregen om terug te gaan naar het dorp waar we eerder hebben gewoond. We willen heel erg graag vrijstaand wonen en dat is daar beter te betalen. Ook zijn we toe aan een nieuwe uitdaging, het klussen in dit huis is klaar! We willen het liefst verhuizen voordat onze dochter 4 wordt, dan hoeft ze niet te switchen van school. Opzich hoeven we niet weg. Leuke buurt, goed huis etc. Maar ja het kriebelt... Wij zijn mensen die het zichzelf niet graag makkelijk maken