ik heb al 8 weken deze afspraak staan en heb de weken afgetelt,nu is het dan eindelijk zover morgen de 20 weken echo! bijna vanaf het begin heb ik het gevoel gehad dat ik een meisje krijg en dat gevoel word steeds sterker,ik hoef mensen niet eens te zeggen wat ik denk iedereen zegt je krijgt een meisje hihi ben heel erg benieuwd :d en mag aub alles goed zijn met mijn kindje want dat is natuurlijk het allerbelangrijkste. ik houd jullie op de hoogte morgen horen jullie het van mij :d.
Succes! Spannend he? Wij mogen ook morgen.. Ben best ook een beetje zenuwachtig! Ook omdat manlief niet mee kan vanwege zijn werk . Hopelijk wil mijn moeder mee! Maar voor jou vandaag heeeeeel veel succes en plezier uiteraard. Ben benieuwd of je gevoel juist is qua geslacht! Mijn/ons gevoel was twee keer juist!
ik ben ook echt heel erg benieuwd heb vanacht slecht geslapen gisteren avond hoofdpijn haha dat allemaal voor de echo van straks! Ief en maartje78 ook heeel erg veel succes!
Imfao en Ief heel veel geluk en plezier morgen! En Maartje jij ook vrijdag! Zelfr heb ik woensdag mijn 20 weken echo en ben ook super zenuwachtig! Raar is dat he dat je er zelf een gevoel over hebt?! Ik heb precies hetzelfde, ik zeg ook vanaf het begin dat ik denk dat het een meisje wordt en iedereen denkt er hetzelfde over.... Maar dat horen we woensdag! Heel veel plezier morgen hopenlijk is het kindje gezond! Liefs Kim
mijn gevoel was toch wel goed :d het word een meisje! hellemaal inorde alles zit erop en eraan ik kan mijn geluk niet meer op
Jeeh gefeliciteerd! Zie je nou wel, gewoon op je gevoel af gaan . Nu lekker meiden kleertjes kopen he? hihihi
tuurlijk was vandaag al aan het kijken zulke leuke jurkjes en rokjes word je gek van zou zo alles meenemen
Haha ik ken het gevoel! Ze hebben ook zoveel leuke meiden kleertjes! Als het goed is moet ik nu voor jongens kleertjes zoeken. Dat is wel ff wennen hoor haha! Anyway enjoy! Ik weet hoe leuk het is
meid gefeliciteerd, ik was zelf ook super overtuigd (qua gevoel) dat het bij mij een jongen werd, en ja hoor als ik de echo moet geloven krijgen wij een jongen. veel succes met shoppen...