Ik kreeg met ongeveer 5a6 weken mn eerste echo. Dit aangezien ik niet wist hoelang ik zwanger was of kon zijn.
Bedankt voor de reacties, ik heb 14 maart mijn intake bij de vk en maken dan een afspraak voor een echo in de week erop ik ben dan 8 weken. Ik denk dat als dan alles goed is we het gewoon gaan vertellen. Ouders krijgen het denk ik al iets eerder te horen. Tis zo spannend allemaal dalijk komt mvm kennis maken, ben benieuwd!
Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad met 9 wk en 4 dagen. Schitterend mini mensje gezien, met een kloppend hartje, dus helemaal in de 7e hemel!!! Zit steeds te zwijmelen met de foto Natuurlijk kan er nu nog van alles mis gaan, maar gaan het wel aan directe familie en goede vrienden vertellen. Die zouden we het sowieso ook vertellen als het nu nog mis gaat, dus waarom dan nu niet het goede nieuws vertellen? Gisteren mijn broertje als eerste verteld. Ben op/rond zijn verjaardag uitgerekend. Hij zit nu in Engeland en was helemaal door het dolle heen. Hij moet het nog even voor zich houden (maar dat kan hij...hij wist als een van de weinigen dat ik met de pil was gestopt), want over 1 1/2 week hebben we iedereen pas gezien en het kunnen vertellen.
Met 6,5 weken (mmm) Het hartje klopte Volgende echo is met 8,4 weken en daarna krijg ik de gewone termijnecho...
Ik heb mijn eerste echo gehad bij ongeveer 10 weken, omdat ik een combinatietest wilde. Daarvoor moeten ze weten hoe ver je precies bent. Anders zou ik de eerste echo pas rond 13 weken krijgen. Nu heb ik de tweede op 13 weken gehad, voor de nekplooimeting.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had pas met 10 weken een eerste echo. Had het mijn ouders, schoonouders en onze zusjes al meteen na de positieve test verteld en de rest van de familie wilden we het na de eerste echo vertellen. De opa van mijn man is toen helaas overleden en op de rouwkaart en in de rouwadvertentie stond een hartje bij mijn naam, dus toen was het voor iedereen meteen duidelijk. Hoe dicht kan leven en dood bij elkaar staan, ik werd tijdens de condolatie door veel mensen gecondoleerd en gefeliciteerd, echt heel dubbel...
eerste echo met 5.5. Er was een kloppend hartje. Meteen na de positieve test met 5.2 hebben we het iedereen verteld.