Ik denk dat ik wel is zwanger zou kunnen zijn. Ben nu 2 dagen overtijd en heb normaal een costante cyclus van 29dagen. Ik heb niet veel symtomen en voel ook geen pijntjes en dergelijke. Bij me zoon had ik pas met 6 weken positieve test.. maakte weinig hcg aan zei de huisarts. Bij me dochter zat ik nog onder de hormonen ivm pas 3 maanden te zijn bevallen van me zoon. Had al een positieve test met 4 weken. Test van vandaag was negatief, maar ook nog geen teken van de ongesteldheid. Dus,... wanneer hadden jullie je positieve test!
Op 13 DPO. Ik had met mijn domme hoofd op 8DPO al getest en natuurlijk negatief. Daarna heb ik echt gewacht tot vlak voor mijn NOD. Ik had toen een mooie, duidelijke test.
Bij mijn dochter toen ik 3 dagen overtijd was. Ik had niet eerder getest overgins. Bij deze teste ik met 5 weken nog negatief en kwam er pas met 8 weken achter dat ik toch zwanger ben.
Toch allemaal redelijk dicht bij of zelfs na NOD. En dan te bedenken dat er heel vaak wordt gezegd dat je bij 10 DPO al een positief resultaat kán hebben. Mja...dat overkomt volgens mij maar een enkeling. Toch moet ik me altijd weer inhouden om het op 10DPO niet eens te wagen. Maar het is teleurstellend. Mijn 2 VMK's testte ik overigens ook op of rond NOD pas licht positief.
ca. 5 dagen voor NOD negatief getest, toen weer op NOD getest en streepje was nog wat lichter dan controlestreep maar wel duidelijk positief spannend voor je!
Bij mijn dochter teste ik een dag voor NOD en was positief. Maar wist het al door de pijn die ik in mijn buik had en de 100 keren naar de wc op een dag.
1ste zwangershap (miskraam) 11DPO 2e zwangerschap (miskraam) 10DPO 3e zwangerschap (dochter) 10DPO Maak vrij vroeg HCG aan blijkt
Hoi Met destijds een cyclus van 26 a 28 dagen getest op dag 31 gelijk knal dit was ook mijn reden tot wachten ik wilde geen twijfel tuurtest hebben. Groetjes paula
4 dagen voor nod was die heeeeel licht positief die had ik savonds gedaan, en gister heb ik 2 positieve testen in me ochtend gehad toen nog savonds een andere gedaan en die ook positief dus eigelijk heb ik pas 3 dagen voor nod echt positief getest.