Wanneer had jij je 1ste positieve test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamasab, 14 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    972
    66
    28
    Ik ook op 12DPO. Daarvoor niet getest.

Vorige zwangerschap voor het eerst getest op 13DPO en toen ook positief.

Succes!

2. groentje85

11 sep 2012
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook dit probleem ben u twee dagen overtijd ik wacht met testen tot dinsdag. heb nergens last van pfff ben zo nieuwschierig

3. Sandydv

Sandydv Lid

17 jul 2012
    40
    0
    6
    Ik ben inmiddel op cd 49. Heb op cd 47 nog getest maar niets te bekennen natuurlijk. Ik hoop het natuurlijk wel, maar ben bang dat bij mij gewoon mijn cyclus erg onregelmatig is vanwege het ontpillen. Nu 3e maand zonder pil. 2 ronde aan het klussen.

Wachten!! Pff zo moeilijk he.

4. lvh85

lvh85 Actief lid

6 apr 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!
    Ik heb een lange cyclus maar heb op 4 september een positieve ovu(knal)test gehad en op 5 september een krampig gevoel links onder in de buik(eisprong??). Ik heb vanmorgen een test gedaan maar die was helemaal wit, helaas. Dinsdag of woensdag zou dus eigenlijk mijn mensturatie weer moeten beginne(liever niet :D) dus ik ga denk ik donderdag(ben ik vrij) nog maar eens een keertje testen.
    Verder voel ik helemaal niks, beetje onderbuik gevoel, maar daar blijft het ook bij. Momenteel zit ik dus op cd 46. Gemiddelde van alle cyclussen is cd 43 dus daar zit ik overheen maar uitgaande van de ovutest zou het dus wederom een lange cyclus zijn met een menstruatie rond cd48/49.

5. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    bij de eerste zs 1 dag na NOD (was de eerste test, had het gevoel dat ik wel eens zwanger kon zijn)

bij de 2e zs (MK) op 7DPO heel licht en pas na de 5 min (dus eigenlijk negatief)

Bij de 3e op 8DPO heel licht streepje.

Nu heb ik op 7 DPO voor het eerst positief getest met avondurine

Heb denk ik innesteling op dag 5 want bij alle ZS (incl een paar MK's) begonnen de krampjes of steekjes op 5DPO en bij de vorige zs werdt ik ook misselijk vanaf 5DPO.

6. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

14 dpo, had expres niet eerder getest.

7. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Heb pas getest op mijn NOD en was toen positief. Wou ervoor niet testen, had het gevoel dat het juist zat en wou dat niet verpesten. Maar in jouw geval zou ik wachten tot je 5-6 weken, vermits je al eens laat HCG hebt aangemaakt... Succes!

Deel Deze Pagina