Wanneer had jij je eisprong na vroege miskraam (PCOS)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door fliertje, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Dames,

Even een kort vraagje..

Ik heb 3weken geleden helaas een miskraam gehad. Ik ben alleen benieuwd wanneer ik mijn ei ongeveer kan verwachten. Ik weet dat het voor iedereen anders is en vooral moeilijk te bepalen is met PCOS.. Maar is er iemand met PCOS die zijn ervaring met mij kan delen??

Ik ben ook begonnen met temperaturen sinds een week en heb elke dag een temperatuur van 36.7

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen ! Alvast bedankt voor je antwoord:D

2. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Niemand ? :(

3. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Dat kan heel verschillend zijn. Zie de lengte van de cyclussen van mijn miskramen!

4. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    na mijn miskramen natuurlijk!

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik weet niet of ik pcos heb, maar ik heb 19 februari een vroege miskraam gehad. En sindsdien nog geen eisprong gehad. Ik zit nu op dag 79 of 80. Ik ga eind van de maand langs de huisarts, want het duurt nu wel erg lang.
    Hoe merk je of je pcos hebt trouwens? En wat is het precies?

6. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Ohjee erg lange cyclussen zie ik idd!!

@Babke, Bij pcos heb je geen of een erg onregelmatige eisprong..Er zijn ook nog andere dingen zoals: acne, overbeharing of overgewicht wat symptomen kunnen zijn .. Ik heb alleen last van puistjes dus je hoeft het niet alle 3 te hebben.. Gewoon even door laten verwijzen naar de gyn .. Want je cyclus duurt wel erg lang:( vervelend meis hoop dat er snel een eitje springt!

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Heb het even opgezocht en denk niet dat ik pcos heb. Maar wel een lange cyclus ja. Ik ga eind mei terug naar de huisarts.

8. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Hoop dat er snel wat meer duidelijkheid komt bij je!!

9. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik had na mijn miskraam een spontane eisprong op dag 45. Was niet krachtig genoeg voor goede bevruchting, maar ik was al lang blij dat ik weer met een nieuwe clomid kuur kon beginnen.

Deel Deze Pagina