Voor de mensen die door getest hebben na de eerste positieve test, wanneer had jij je piek in de test-? Oftewel, wanneer was je test streep gelijk aan de controle? Ik heb steeds om de dag getest en vandaag, vijf weken en één dag zwanger, is de test streep gelijk aan de controlestreep
Gisteren middag was de test streep iets lichter dan de controle streep. Ik vond nog een test en die heb ik vanmorgen opgemaakt en die knalt goed
Mijn avatarfoto was de test op 16 dpo. Dus teststreep duidelijker dan controlestreep. Was ook mijn laatste test.
Eerste zwangerschap met 14DPO Tweede zwangerschap met 15DPO Deze zwangerschap op 15DPO niet getest, maar op 16DPO wel en toen een knaller
Bij huidige zwangerschap niet verder doorgetest, bij mijn 1e zwangerschap had ik ook met 5 weken pas een knaller, met 4 weken zeker nog niet.. lijkt verschil in te zitten per persoon. Zou lekker stoppen met testen nu
bedankt voor de reacties! Ik dacht dat het vrij vroeg was, maar blijkbaar niet ben nu namelijk bijna een week eerder al misselijk aan het worden dan bij mijn andere 4 zwangerschappen maar dan weet ik iig dat de test verder heel normaal is
Verschilt per test en per persoon. Ik had met 14dpo een mooie streep op de predictor, gelijk aan de controle streep
Bij de 3e zwangerschap toen ik 4 dagen overtijd was. (Action test) Bij de jongens weet ik dat zo niet meer.
Hoi, bij mij knalde hij pas 3 of 4 dagen na nod. Maar heb ook gemerkt dat sommige testen minder vloeistof hadden waardoor hij bv lichter was als de dag ervoor en ik juist daardoor weer onzeker werd! Liefs