Hoi dames! Ik hoop dat het met iedereen goed gaat! Ik gebruik altijd clearblue (roze dipsticks) ovulatietesten. Nooit heb ik er problemen mee gehad tot vandaag. In de ochtend heb ik een ovulatie test gedaan en deze was negatief. Geen smiley, maar van de streepjes afkijken ben ik onderhand ook gewend of het bijna positief is. De streep was bijna net zo donker als de controle streep. Net heb ik weer eentje gedaan en tot mijn verbazing geeft hij een foutmelding . Ik haal de stick eruit en zoals jullie zien is de teststreep net zo donker als de controle streep. Voor mij gevoel zou hij dan wel een smiley aan moeten geven maar ik sta dus perplex van die foutmelding! Dus heb ik nog een keer een test gedaan en wederom een foutmelding. Heeft iemand dit ooit gehad???
Nooit gehad maar zie wel een streep in de lengte die er niet hoort te zitten... heb je nog zo’n apparaatje van bv een oude doos tests? Ik bewaar er altijd eentje naast de nieuwe. Voor het geval dat.
Ik heb de foto meteen na het eruit halen genomen denk dat het niet helemaal doorgelopen. Nee helaas niet heb de oude weg gegooid heel stom!
Hmmm ja ik zie die dwarse streep dus nooit, dus denk dat die foutmelding daarmee te maken heeft. ik zou even niks drinken en over 2 uurtjes weer een test doen!
Ga ik inderdaad even doen. Heb dit nooit gehad. 2 keer gedaan en bij de eerste van net was er geen dwarse streep.
Ik zou overigens wel CB even een mailtje schrijven hierover. Deze testen zijn te duur om zo te falen...
@Lisa280887 Dat ga ik zeker doen! Ik heb net een uurtje geleden de laatste dipstick gebruikt. Dit keer heb ik ipv de normale 15 seconden in de urine houden er 30 seconden van gemaakt en wat denk je? Smiley! Heel appart dit.
Wat gek zeg! Ik ben niet bekend met jouw situatie... ben je afhankelijk van een zh of kliniek of ‘proberen’ jullie zelf? In het geval van het laatste weet je nu iig dat je eisprong eraan komt en kunnen jullie het gezellig maken. In het eerste geval zou ik morgen gewoon even bellen.
@Fearfull ik heb dat ook eens gehad. Je moet ff bellen met cb en het lotnummer op het doosje doorgeven. Zit ws een fabricagefout in. Ik kreeg een nieuw doosje toegestuurd toen. En de slechte productie kunnen ze met dat lotnmr uit de schappen halen.
We proberen het al een jaar, dus ben bij elke dingetje allert. Ik ga zeker bellen en heb ze trouwens via bol.com gekocht.
Nou dames ik heb gebeld met CB en die wimpelde het af met fabrieksfout en dat het kan gebeuren! wow. Dus heb ik bol benaderd waar ik het pakket vandaan had en die heeft me een nieuwe pakje toegezonden! Echt zo lief! Dus eind goed al goed.