Net gestript: spannend!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Pinjo, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Nou, zoals de titel al zegt. Net terug van vk voor een strippoging. Ze heeft goede hoop dat het helpt zegt ze. Had al wat ontsluiting en bmm was al bijna helemaal verweekt. Spannend dus!
    Vriendlief is nu boodschappen doen met de kids. Kruip ik ff onder een dekentje met een kopje thee en dan maar wachten. Ben nu wel nerveus merk ik. :) Denk bij ieder pijntje: zou het? Maar merk er eigenlijk nog niet veel van...

2. Netje84

Netje84 Actief lid

2 apr 2012
    296
    0
    0
    Oooh, spannend zeg! Hoop voor je dat je snel je kleinste meisje in je armen hebt! Succes!

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Spannend! Hoop voor je dat het doorzet!

4. Icnurse

Icnurse Actief lid

11 jun 2012
    282
    0
    0
    Spannend zeg!! Ik duim voor je dat het snel begint en je je kleintje snel vast kan houden!!
    Liefs

5. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Thanx :) Nu wat zeurende pijn in onderrug en wel wat pijnlijke harde buiken. Maar weeën durf ik het niet te noemen. We wachten af. Als meisje er is zal ik het nog wel laten weten!

6. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Oh wat spannend zeg!! Succes!

7. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Spannend hoor.
    Heb jij niet het advied gekregen juist in beweging te blijven na het strippen. Ik wel namelijk bij de jongste 2 meiden. Toen heb ik beide keren een stuk gewandeld, waarna ik dus weeen kreeg.
    Moet ik nu met mijn slecht bekken niet aan denken, maar toen ging het dus wel.

8. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ohhh wat spannend!!
    Ik had wat indalingsweetjes en ben gestript op een goeie cm ontsluiting met 40 weken precies.
    Binnen een paar uur was t bij mij niet te houden en zijn we naar het ziekenhuis gestuurd.
    Dus ben heeeel erg benieuwd hoe het bij jou gaat!!

Succes vast! :D

9. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    @gespannen, nee heeft vk niks over gezegd? Wist ik niet :( Hoe dan ook: Kids kwamen net thuis, dus alweer even in de benen, en alle krampjes verdwenen als sneeuw voor de zon. Maar kan ook psychisch zijn: voel me dan niet zo op mijn gemak. Kids nu naar oma gebracht. Ga ik nog wat rommelen in huis en filmpje kijken. Proberen een beetje te ontspannen en ook proberen de hoop nog niet op te geven. Volgens vk kan het strippen ook na paar uurtjes pas iets in gang brengen. Ik hoop het...

10. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    zou proberen veel te lopen zodat de harde buiken terug kunnen komen

11. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Zei mijn moeder ook ja: trap lopen adviseerden ze vroeger. Daar krijg ik normaal in ieder geval wel harde buiken van. Misschien dat ik idd wel ga wandelen of zo (als t ff droog is) .

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oh wat spannend! Ben benieuwd! Ik ga het woensdag - mocht ik dan nog niet bevallen zijn - ook ondergaan denk ik :) Sterkte en hopelijk begint het gauw en heb je een voorspoedige bevalling.

13. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Vond je het trouwens pijnlijk, dat strippen? Bij mijn vorige 3 bevallingen nooit nodig geweest, dus geen ervaring mee.

14. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    @Julia, nee het was niet echt pijnlijk, maar ook geen feest ;) Vergelijkbaar met toucheren. Niet iets om tegenop te zien hoor! Maar misschien beval jij nog wel eerder dan ik?

Harde buiken komen nu weer terug trouwens: vooral de 'rust' aan mijn hoofd scheelt denk ik wel. Meiden nog maar lekker bij oma laten... (lijk trouwens wel
    een sportcommentator, met m'n verslag van minuut tot minuut :D Hoop dat dat snel niet meer gaat...)

15. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ben wel heel benieuwd nu! :D

16. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Hopelijk heeft het geholpen en gaat het snel beginnen. Heel veel succes!

17. born2bfree

3 apr 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben gisteren voor de tweede keer gestript.
    de week daarvoor voor de eerste keer.
    daarna onwijs veel buik- en rugpijn, echt niet leuk meer.
    maar het heeft helaas niet doorgezet.. nog niet in ieder geval.
    ik hoop dat het bij jou wel gebeurt!

1 tip: ga niet zitten wachten, en zoek zoveel mogelijk afleiding, want des te meer teleurgesteld ben je dan als er niks gebeurt.
    vorige week zei mijn doc: het zou me echt niet verbazen als je binnen 24 - 48 uur bevalt, en ik denk zeker niet dat ik je volgende week donderdag nog terug zie.
    nou, wel dus. had ze dat maar niet gezegd!!

anyways, probeer gewoon lekker je ding te doen, en ik hoop echt voor je dat het doorzet! :)

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Spannend hoor meid!
    Succes als het zover is!

19. Icnurse

Icnurse Actief lid

11 jun 2012
    282
    0
    0
    Ben heel benieuwd hoe het nu is meid! Misschien ben je wel bezig?! Spannend!! Heel veel succes denk aan je!

20. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ben ook benieuwd, hopelijk gaat alles goed!

Deel Deze Pagina