Is er iemand bevallen in het NEO geboortehuis in Nijmegen

Discussie in 'De bevalling' gestart door mausi, 27 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.750
    646
    113
    Gelderland
    En zo ja, is dit goed bevallen?
    Ik wil graag thuis bevallen, maar twijfel toch... De vorige keer in het CWZ zelf bevallen, dat zou mijn eerste voorkeur weer zijn, maar helaas kan dit alleen nog met medische indicatie. Iemand bekend met het NEO? Of is het geen meerwaarde, oftewel, dan net zo goed thuis?

2. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Geen ervaring mee maar mn vk is er erg enthousiast over, heeft er ook aan meegewerkt. Ik ga weer voor een thuisbevalling maar mocht er iets zijn waardoor dit niet lukt dan ga ik t liefst naar t geboortehuis. Maar t liefst gewoon thuis :)

3. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Ik heb er (nog) geen ervaring mee maar heb er wel bewust voor gekozen om daar te gaan bevallen. Ik heb er goede verhalen over gehoord en ook mijn vk is er erg tevreden over.

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Welke vk? ;)

5. Linniestra

Linniestra Actief lid

23 jan 2011
    119
    0
    0
    Hallo :)

Bij onze oudste had ik een rondleiding gehad, door het NEO. Het ziet er echt super uit en leek me perfect. Mijn VK is er ook erg over te spreken. Je hebt mooie kamers met verschillende faciliteiten, eigen VK bij de bevalling, extra hulp van het ziekenhuis dichtbij, geen rotzooi thuis, het is tijdelijke opvang en daarna lekker naar huis, een soort familiekamer erbij. Helaas, door medische indicatie in het CWZ bevallen. Toch, is dit ook prima bevallen! Nu ga ik weer i.v.m. medische indicatie naar het CWZ ziekenhuis.

Groetjes Linda.

6. Mamma van Maryam

Mamma van Maryam Actief lid

28 dec 2010
    109
    0
    16
    Ik hoop daar ook te bevallen, maar ben bang dat er straks op het momente supreme geen plek is... Er zijn maar 3 verloskamers...

Deel Deze Pagina