Mijn optie zit er niet bij. De oudste kreeg het met 7 maanden. De andere twee hebben het nog niet gehad
Mijn oudste met bijna twee, de tweede met 10 weken (die hadden samen de waterpokken) en de jongste met goed een jaar. De tweede heeft ze nog niet weer gehad. En hoewel hij nog maar tien weken was, heeft hij ze wel het ergst gehad van alle drie.
De oudste al met 9 maanden, vrij heftig dus krijgt het waarschijnlijk niet nog een keer. De jongste heeft het nog niet gehad, hij is nog geen 1...komt vast volgend jaar als het weer heerst op het kdv!
De oudste met zijn eerste verjaardag. De jongste met 8 maanden. De middelste heeft ze net achter de rug met 2,5 (kreeg ze zo'n 3 maanden later dan de jongste tot onze verbazing)
De oudste met bijna 5 jaar. Hij was 4 jaar en hij kreeg het in de kerstvakantie. In januari werd hij 5. De jongste heeft ze nog niet gehad.
Mijn middelste kreeg ze het eerste, zij was 2 jr en paar mnd. Netjes 10 dagen later kreeg de oudste ze van haar. Hij was toen 4 jr en paar mnd. De jongste heeft ze nu in mei gehad, toen was ze net 3 jaar. Heb de poll maar ingevuld voor jongste . Ben blij dat ze nu idd allemaal achter de rug hebben. Jammer alleen dat ze ook allemaal met littekens er vanaf gekomen zijn ... Ik weet dat er op school (van middelste) de afgelopen jaren ook nog wel een paar klasgenootjes waterpokken hebben gehad (4-7 jaar), dus op iets oudere leeftijd is ook niet helemaal vreemd ...
Oudste zat op zijn 1e verjaardag helemaal onder, maar heeft het op zijn 3e nogmaals gehad. Jongste had het een maand terug, dus ook op zijn 3e. Heb dus op 3 jarige leeftijd gestemd.
Ik was hier ook wel benieuwd naar. M'n schoonmoeder vroeg juist vanmorgen of ons zoontje mee mocht op visite waar misschien iemand de waterpokken heeft. Ik heb gezegd, neem maar mee, dan heeft hij het maar gehad. Dus ben benieuwd of hij ze gaat krijgen, maar dan moeten het bij dat kindje echt waterpokken zijn geweest en daar werd nog aan getwijfeld.
2.5 jaar Ik heb mn zoontje veel bij haar in de buurt gezet. Samen in bad gestopt etc maar hij kreeg ze helaas niet.