Wij zijn nog steeds niet helemaal klaar.. Maar de belangrijkste dingen staan er, enige wat nog moet gebeuren is de knopjes op de kasten vastzetten, plinten eraan, overgordijn ophangen en de wieg ophalen die klaar is. Ben ook pas vandaag begonnen met wassen, maak me niet te druk,haha!
kinderwagen hebben we al (kado gehad) en zo nu en dan kopen we wat kleertjes. Meubels gaan we in feb naar kijken. Baby komt in onze slaapkamer te slapen dus moeten flink gaan opruimen hier. in 7de maand wil ik alles klaar hebben in het huis. Zowel boven als beneden. Zodat ik daarna lekker kan uitrusten tot de bevalling
mijn vriend wil hem nadat we weten wat het word de kamer gaan doen. Zijn argument: Ja ik moet het allemaal alleen doen hoor. Die vent van mij denkt dat ik niets meer kan ofzo en dat heb ik hem dan ook meteen gezegd. Ik ben zwanger en niet gehandicapt
haha idd ! We zijn zwanger, niet verlamd ofzo We werken toch ook nog gewoon door tot paar weken voor uitreken datum, dus kinderkamer kunnen we best
TUURLIJK je bent duidelijk nog geen bijna 30 weken zwanger met een bijbehorende buik geloof me die kamer wil je wel klaar hebben VOORDAT je klachten zou kunnen krijgen je het een paar vrouwen die lijken niet zwanger qua lichaam maar de meeste van ons hebben toch echt geen zin om dan nog eens te gaan zeulen, zoiezo mag je niet zwaar tillen, geen verflichten (niet alle soorten) inademen, op een trapje staan vid ik ook niet bepaald verstandig. Als je man aanbied om het te doen en hij vind hetleuk LAAT hem lekker DAT IS ZIJN DING zeg maar.. en het is heerlijk om in je kamer met dikke toeter zwitsal te komen snuiven en geen reet meer te hoeven uitvoeren
Tuurlijk eb i nog geen buik of wat dan ook maar om met 16 weken de kamer al helemaal klaar te hebben vind ik ook niet leuk. En de reactie van mijn vent was niet positief maar eerder negatief aangezien hij vind dat hij er alleen voor de klusjes is. Tja dan moet hij het niet altijd zelf willen doen he. Enne voor de duidelijkheid ik was ook niet van plan om te wachten tot ik 30 weken zwanger ben hoor. Zal ik de puf niet meer voor hebben denk ik hahaha
Hier ook al bijna klaar. ik moet alleen de kleertjes nog wassen er moeten nog een paar dingen op de muur gehangen worden en het hemeltje moet nog opgehaald worden zodra hij binnen is.. Dus voor de rest heb ik totaal niks te doen.. volgende week moet ik nog maar 4 dagen werken en dan ga ik met zwangerschapsverlof dus ik denk dat ik dan de kleertjes ga wassen heb ik tenminste wat te doen.
nog 2 weken dan komen de gordijnen en de wieg ( wieg staat bij zus hebben wij en onze kids allemaal ingelegen dus deze baby ook weer ) de rest is allemaal klaar meubels hadden we al van de oudste nu alleen behangen en gordijnen aangepast aan het geslacht, kwamer was neutraal van de oudste....
bij esmee hadden we de kamer af met 35 weken.. op de gordijnen na.. die moesten nog worden ingeplooid en opgehangen.. toen ik in het ziekenhuis lag met 35 weken heeft mijn mannetje dat nog gauw gedaan.. nu met de tweede zwangerschap wil ik graag alles beter plannen voor het eind.. en hopelijk gaat me dat lukken, want ik was met 35 weken zwangerschap erg moe en futloos dat ik een trap oplopen al vermoeiend vond.. ik was wel ziek toen.. erge koorts enzo.. ik hoop zo rond de 20 weken het geslacht te weten, en daarna rustig aan te beginnen.. heb er nu al zin in
Ik heb vorige week, met 37 weken, het laatste schilderijtje aan de muur gespijkerd en een nieuw vensterbankje geplaatst, dus ik kan nu zeggen dat het kamertje eindelijk klaar is! We zijn al begonnen met schilderen en behangen rond week 22, maar door omstandigheden heeft het alsnog erg lang geduurd allemaal. Dat wil ik echt niet meer, want ik werd er knap zenuwachtig van op een gegeven moment. Ik zou iedereen aanraden om de meubels écht op tijd te bestellen, want er kunnen altijd dingen misgaan met de levertijd. Ook schilderen en behangen niet te lang mee wachten, want vanaf week 30 ongeveer kon ik dat soort dingen echt niet meer....
ik heb gezegd dat ik met 27 weken klaar wil zijn...en dan voornamelijk het grote werk...als ik nog iets moet ophangen ofzo maakt het natuurlijk niet uit...maar echt het klussen moet dan wel af zijn! Heb gezien bij mn schoonzus hoe vreselijk het is als je met 36 weken nog vanalles moet doen...helemaal als je zelf niets meer kan en je vriend een beetje laks is! nou ga ik er niet vanuit dat ik niets meer kan dalijk...maar je weet het gewoon niet!
wij zijn nog niet begonnen ons huis moet eerst verbouwd worden dua de kans dat het geboren wordt terwijl ik bij mijn ouders woon is groot maar dat maakt niet uit want dan maken we hier de baby kamer.
Beetje laat? Ruim op tijd zou ik zeggen. Wij waren klaar zo rond 36 weken. Het grote werk (muur plaatsen) was trouwens wel wat eerder klaar.
morgen behangen, alles is gewit, gesaust en geschilderd, dan de vloer even schoonmaken en dan kunnen de spullen erin! kast schoonmaken en klaar! We zijn in de kerstvakantie begonnen met verbouwen en anders inrichten van de bovenverdieping dus in 1 moeite door