36 weken en twee dagen en al 1cm ontsluiting

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door karima020, 16 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karima020

karima020 Lid

25 okt 2007
    40
    0
    0
    breda
    betekend dit dat ik eerder kan gaan bevallen?
    de vk wilde niet al te veel kwijt over hoe lang het nog kon duren, ze weet dat namelijk ook niet, ze zei alleen maar dat ze hoopt dat het nog een weekje blijft zitten odat ik nog maar 36 weekjes ben, ik hoop dat ook, ze heeft ook gezeged dat het kindje nu al bijn a7 pond is en dat als het toch nu komt dat het niet heel erg is.

maar wie heeft dit ook of heeft dt gehad?

ben je toen eerder bevallen of juist later? en heeft het er ook mee te maken of je al eerder bevallen bent of neit?

2. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    Hi,

Klopt jouw banner eigenlijk wel?die staat op 38 weken.
    met jou termijn had ik ook 1 cm ontsluiting, maar dat wil niet zeggen dat je eerder gaat bevallen. wat wel het geval bij mij was, is dat alles veel sneller ging tijdens de bevalling. meeste vrouwen moeten eerst weeen krijgen zodat de boel verstrijkt etc. dat voorwerk duurt zo lang. jij hebt dat dus al. dus het kan wel heel snel gaan. en het kan best zo zijn dat je eerder bevalt, maar dat hoeft niet!

jenna

3. karima020

karima020 Lid

25 okt 2007
    40
    0
    0
    breda
    ahaaa, met hoeveel weken was jij toen bevallen, ja foutje met berekenen toen dertijd.

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik had met 36 weken ook al een centimeter en met 38 weken 2 cm toen ingeleid ben.. schijnt wel vaker voor te kunnen komen zonder dat het heel veel doet ik ook elke nacht voorweeen vanaf week 31-32 en die hebben ook niet veel gedaan..

5. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

sommigen lopen ook al weken met 1cm ontsluiting zonder dat ze het zelf weten.
    Het komt dus veel vaker voor en wil niet zeggen dat je eerder bevalt.
    Het kan wel, maar het hoeft niet door die 1cm te komen.

6. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Het hoeft niks te betekenen hoor.
    Ik liep bij mijn vorige twee zwnagerschappen al met een volledig verweekte baarmoedermond, een ingedaald kind en ontsluiting vanaf 33 weken, tegen dat ik 37 weken was bij mijn laatste had ik al 4cm ;) . En ik ben bevallen op 39w3d, gewoon op tijd dus.

Als je echt het gevoel krijgt dat je aanhoudend sterke voorweeën hebt dan doe je het rustig aan, ondanks het gewicht van je kindje is het altijd beter minstens tot 37 weken te blijven zitten.

7. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Hoe weet je dat je 1 cm ontsluiting hebt? Voelt de verloskundige dat? Die van mij voelt alleen maar aan mijn buik!

8. black devil

18 okt 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    Ik had met 31 weken al 1 cm ontsluiting en weeén, de weeén zijn vanzelf weer weg gegaan en ik ben pas bevallen met 41 weken met behulp van strippen.
    De ontsluiting zegt idd dus niet zo veel over of je eerder gaat bevallen.
    Succes nog de rest van je zwangerschap.

Deel Deze Pagina