Wij waren al aan het klussen in het hamertje voor we zwanger waren maar hadden dat dan ook gewoon op de planning staan als volgende project in het huis. wel behang gekozen dat leuk is zonder en met kind erin. Maar er moest zoizo veel gebeiren, nieuwe stroom, extra spotjes, extra stopkontact, kabel en internet aansluiting nieu knieschot, dakkapel opnieuw gipsen etc. nu alleen nog de plintjes en net het kamertje bestelt van de week. die moet over een week of 6 komen en daarna nog een beetje aankleden dus gok zo rond de 30 weken helemaal af.
Vorige week was het kamertje voor het grootste gedeelte af. Moeten nog een hor ophangen en een frutsel en verder alles nog wassen. Vond het nog wel vroeg, maar mijn man zit werkloos thuis dus die heeft het maar even afgemaakt.
bedankt voor jullie reacties dames, erg leuk! bij mij begind het ook te kriebelen hoor, maar ben pas 7 weken hihi! groetjes
Hier met 21 weken besteld en een uur geleden de laatste dingetjes afgemaakt. Nu nog wachten op ons meisje en dan is hij helemaal compleet.
Wij gaan nog verhuizen voor de bevalling als het goed is, dus hier nog niks gedaan We hebben wel al een hoop kleertjes en de kinderwagen en autostoel etc, alleen moeten we haar bedje en de commode nog kopen, een kastje hebben we al voor dr. Ze gaat in het begin sowieso lekker bij ons op de kamer, dus te veel haasten hoeft voor mij niet... En als het echtttt gaat kriebelen begin ik wel in mijn verlof, over 2 weken zo lang zal het toch niet duren voordat het af is, aangezien ik al weet hoe ik het wil haha
Wij slapen op 1 kamer dus er hoefde niet een heel kamertje in te richten... Ik was geloof ik met 30 weken klaar...
bij de 1e met 15 weken het kamertje besteld, geleverd met week 23 en af met week 30. was erg blij dat alles zo vroeg al af was en alle kleertjes waren gewassen, met 31 weken kwam ik in het ziekenhuis terecht en kwam 2 weken later thuis, maar had wel verplichtte bedrust de rest van de zwangerschap nu nog helemaal niks gekocht, op 1 shirtje en mutsje na dan. maar wil het wel weer op tijd af hebben
De meubeltjes hebben we via marktplaats en deze hebben we met 22 weken gekocht/opgehaald. Vandaag ben ik begonnen met verwijderen van het oude behang en volgende week willen we beginnen met behangen, verven, gordijnen en accessoires uitzoeken en dan inrichten. Wil hem eigenlijk rond 31 weken wel af hebben.