ik heb mijn eerste echo met 5 wk gehad, daarna met 6 wk, met 8 wk en met 8wk+5dagen nog eentje. Maar ik maakte me veel zorgen, had een x bloed verlies en heb ik oktober een MOLA zwangerschap gehad. 'n vriendin van mij had ook niks, maar die ging ook echt om de haverklap echo's maken..
Ik ben momenteel ruim 7 weken zwanger en heb de echo als ik 8 weken en 1 dag zwanger ben. Dit is ook gelijk de intake bij de VK. Snap dat je het lang wachten vindt... Duurt ook echt lang, je wil zo graag zekerheid hebben. Succes met wachten!
Ik krijg mijn eerste echo als ik (volgens mijn eigen berekeningen) 8 weken en 1 dag ben. Schijnt standaard te zijn bij mijn vk, eerste echo (en meteen ook intake) rond de 8 weken.
Ik krijg mijn eerste echo al met 6 weken en 3 dagen. Weet niet of mijn termijn helemaal klopt. Bij mijn vk is de eerste echo in week 6-7 en daarna een termijnecho in week 8-10. Vind het wel prima dat ze twee echo's maken. Bij mij vorige zwangerschap was dat ook al zo. Succes met wachten!
Ik heb mijn intake bij 7w4d en daarna een afspraak maken voor de echo. Dus zal rond 10 weken zijn ofzo? Duurt lang!
Vandaag! Ik blijk iets korter zwanger te zijn dan eerder gedacht: 9 weken en 2 dagen. Zo blij dat het hartje klopte. Bijzonder!
Beide keren heb ik de eerste echo gehad na 10 weken. Intake bij de vk bij 8 weken, dan afspraak maken bij echo bureau (vk had toen nog niet zelf een echoapparaat). Ik moet zeggen: bij 10 weken krijg je ook wel een heeeeel mooi plaatje te zien. Geen twijfel of het nou wel klopt of niet, het is gewoon een heel klein kindje dat je ziet. Ik vond het het wachten meer dan waard. En met 12 weken kreeg ik weer een echo ivm nekplooimeting voor de combinatietest. (als ik die niet had gewild, had ik de termijnecho pas met ongeveer 12 weken gehad)
Bij mijn eerste zw heb ik een echo gehad met 11 wk en 5 dagen. Tussen deze en de eerste zw een miskraam gehad afgelopen november. In januari weeë zwanger. Met 6,5 echo ivm bloedverlies. Daarna met ruim 8 weken. Dit deden ze standaard, omdat ik een mk heb gehad. En nog een echo met 12 wk 1 dag. Dus deze zwangerschap heb ik al 3 echo's gehad, maar dat komt door de voorgeschiedenis. Bij mijn praktijk vind in een normale situatie de intake plaats rond den8 weken en de eerste echo tussen de 10 en 12 weken
Ik heb nu twee echo's gehad, met 7 weken en met 9 weken volgende echo is met 12 weken. Dit ook door medische achtergrond.
Ik in de 11e week. Mocht ook eerder, maar dan was het inwendig. Nou hou ik daar zelf niet heel veel van, dus ik kan nog wel een weekje wachten hoor. Net dag voor mijn verjaardag! En na echo in het echocentrum rijden we meteen door voor intake bij de VK
Met 9 weken de eerste echo, kon gewoon uitwendig. We zagen een soort van wormpje in het beeld verschijnen, heel apart om te zien. De 12 weken echo was enorm mooi, daar zagen we echt al een mensje zitten.
Wij hebben komende vrijdag de termijnecho op 10 weken en 2 dagen. Dit is ook meteen het eerste moment dat wij iets kunnen gaan zien/horen van de baby. Bij de intake 2 weken geleden is er niks geluisterd of gevoeld, wij zijn dus enorm benieuwd en hopen dat alles goed zit!
Ik heb met 11.1 eerste echo, termijn echo. Maar ben met 8 weken naar echobureau gestapt. Hev voor 25 euro n echo gehad vandaag leuk nieuws met 13 weken krijg ik gratis echo. Vkmin opleiding aan die dag oefenen, whoehie!
ik heb met 6.6 weken mijn eerste echo gehad ivm bloedverlies. zag alleen maar een stipje met hartslag. gister met 9 weken precies de eerste termijnecho. en toen zei mijn vk aan het eind; "Ik wil met 11 of 12 weken graag ook nog een termijnecho maken. Dan kan je echt al heel veel zien en maken we ook meer foto's enzo. Lijkt dat je leuk?" en ik dacht alleen maar... 'ehm, is dat serieus een vraag? TUURLIJK!' gister vond ik ook al super. met 9 weken kon je echt al een minimensje zien met armpjes en beentjes die bewegen! dus met 11.5 weken staat de volgende afspraak voor een echo