moet nog steeds 20 kilo kwijt, word er helemaal depri van als ik in de spiegel kijk. maar eerst de bv periode dan zien we wel. gezondheid van mijn klein ventje gaat voor. groetjes talia
ik was 25kilo aangekomen was er in de eerste week ook zo'n 10kilo kwijt was meer vocht, maar nu valt het enorm tegen wil naar men oude gewicht zo'n 57kilo, moet nog 6kilo af maar dat lijkt wel vast gebraden haha, kan gelukkig men oude kleding aan, dus zo ergg valt het niet op maar me buikje daar heb ik een hekel aan kan me heupbroeken niet aan want dan puilt het helemaal over me broek heen ..
same here flappie! ik was ook 25 kg gegroeid! nu moet ik er ook nog 10! ik ga deze week weer beginnen met sporten!
ik weeg me niet om frustraties te voorkomen. Maar ik heb t ook opgegeven (das een grapje hoor). Geen idee wat ik nog moet afvallen. Mn kleding van voor mn zwangerschap zit me nog wat strak, dus ik denk nog n kilo of 5 (max). Ik ga er niet echt iets aan doen, behalve wat meer bewegen.
Nou, ik heb er niks voor gedaan en het is vanzelf gegaan!!! En ik was wel 20 kilo aangekomen. Weeg nu zelfs minder dan ervoor!!!. Dat was wel pas na een maand of 8 hoor. Maar ik heb juist smallere heupen ( ) gekregen waardoor al mijn spijkerbroeken afzakken. Ook als ik nieuwe koop. Dat is dus ook niet leuk. Gewoon een heel ander figuur gekregen dus.
Nou ik ben 30kg aangekomen en moet er nu nog 20kg af... Mijn grote probleem op t moment is dat ik met bekken en rugklachten zit, dus sporten is op dit moment geen optie (heb wel therapeutisch sporten maar dat schiet ook niet echt op) dus t wordt voor mij ouderwets lijnen kan me er nog niet echt toe aanzetten vind t zo moeilijk, maar heb wel met mezelf afgesproken dat ik op Valentino's verjaardag die 20kg eraf heb, wordt dus binnenkort beginnen.
Ik ben 20kg aangekomen en er moeten er nu nog 5kg af. Op dit moment doe ik aan steps en zwem 1x per week, ik ga mij zaterdag aanmelden bij de sportschool en natuurlijk ga ik veel wandelen met emma. Die kilo's (en verslapte figuur) hebben bij mij veel kraamtranen gekost. Zeker toen mijn schoonmoeder na krap een week vroeg of dat ik al op mijn "oude"gewicht zat. Dan ben je toch niet goed wijs!! .
ik zit nu weer op mijn gewicht . brede heupen zijn ook weer terug naar af ik kan weer in me maatje 36. ennnn ik kan me dochter haar broeken aan hahaha dat is weer eens wat anders. meestal pikte ze mijn broeken nu kan ik terug pikken 9 mnd zwanger en 9 mnd ontzwangeren meiden Caitlin is nu 9 1/2 mnd dus het klopt echt
Nou die laatste 5 kilo's bij mij zijn ook een beetje een probleem. Nu ben ik ook nog eens een ongelofelijke zoete kauw. En zeker als ik ff niks te doen heb. Maar goed....... Ik vind het wel frustie dat ik mijn oude broeken gewoon niet meer of nauwelijks aan kan. Dus ben nu toch wel vanplan om er iets aan te gaan doen. Dus ben daarom maar gaan volleyen 2 uur in de week en dan ook nog eens 1 keer in de week zwemmen (1 uurtje). En als het goed weer is ga ik ook wel ff met Yanouck wandelen. Maar goed 5 kilo, alleen als het gaat moeten er toch nog wel meer af. Ik wil toch weer terug naar 75 kilo als me dat lukt.
Hmm, ja die kilo's... Ik was ongeveer 11,5kg aangekomen. Ik moet er nu nog iets van 6 kg af. Voor mijn zwangerschap was ik 10kg afgevallen, dus wil weer graag terug naar dat gewicht of zelfs wat minder. Dus we hadden paar weken geleden een spinningbike op marktplaats gekocht! We hebben ook een roeitrainer(daarmee train je al je spiergroepn!) een crosstrainer, fitnessbankje en dumbels. En ik ben daar nu erg fanatiek in!! Verder hebben we nu nog 3 x nagym van de zwangerschapscursus, aerobics en oefeningen doen enz. En ik wandel veel. Dus het MOET me lukken!!
heb van de week maar es een weegschaal aangeschaft en tot mijn grote schrik is er gewoon weer 2 kilo bij!!! Dus ben nu bezig met minder eten, maar lijkt wel of mijn lichaam zo is verandert dat ik alleen maar aankom. Voorheen hoefde ik maar een aantal weken goed op mijn eten te letten en er gingen echt kilo´s vanaf, maar nu..pfff frustrerend hoor.