Schoenen dochter 14 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sulley, 11 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sulley

Sulley Actief lid

16 jun 2016
    469
    289
    63
    Goedenavond allemaal,

Ik weet niet of ik hiet juist ben maar weet het even niet meer.

Mijn dochter is 14 maanden en stapt overal langs en aan de vinger maar nog niet los. Ze zet een paar stapjes en laat ze zich vallen. Wij denken dat het "echte" lopen niet lang op zich laat wachten. Nu zit ik met het volgende. Ik weet gewoon niet wat voor schoenen ik voor haar moet kopen die goed voor haar voetjes zijn zodat ze gaat lopen. Ik heb wel om me heen van shoesme gehoord maar die zijn niet helemaal onze smaak. Als er echt niet iets anders mogelijk is kopen we die.

Heb zelf wel een aantal gympjes va Aliexpress en h&m bijvoorbeeld maar zijn geen stevige stapppers. Iemand misschien een tip? Haar voetje is tussen 10.5 en 11 cm. Dua dacht maatje 18/19

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik zou naar een goede schoenenzaak gaan.
    Die meten haar voet goed op en kijken welke schoen het beste bij der voeten past.
    Mijn dochter heeft bijv brede voeten met een hoge wreef en dat is best lastig schoenen zoeken. Maar ze hebben me gelijk uitgelegd waar ik op moest letten bij schoenen zodat ze goed zouden passen.

3. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ga inderdaad naar een fijne schoenenzaak en pas een aantal schoentjes aan. Sowieso hoeft ze pas schoentjes als ze ook buiten loopt, dus ik zou nog even wachten. Die dingen zijn duur en ze zijn zo uit een maat gegroeid. In het begin met een flexibele zool!

4. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Binnen inderdaad altijd op (antislip)sokken of blote voeten :) Maar voor die paar stapjes buiten hoef je nu echt nog geen dure schoenen te kopen hoor. Zolang de schoen maar wat stevigheid heeft en de zool flexibel is :)

Hier zijn we begonnen met schoentjes uit de babycollectie van Next Direct (die met rubberen zool) en dat ging prima. Daarna over op Clarks First Shoes en Jochie & Freaks.

5. Sulley

Sulley Actief lid

16 jun 2016
    469
    289
    63
    Bedankt voor jullie reacties. Heb gister nieuwe slofjes voor haar gekocht met antislip eronder. Daar loopt ze, de stappen die ze zet, goed op. Zal idd eens langs een schoenenzaak gaan om haar voetjes op te meten.

6. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Hier was het eerste paar van elefanten. Geen ontzettend hippe schoenen maar wel super voor de eerste stapjes :)

7. Shiela88

Shiela88 Actief lid

15 okt 2015
    103
    23
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook als eerste flexibele soort gympies van nextdirect. Op het moment dat ze echt meer los ging lopen buiten gekeken naar andere schoentjes. Wij zijn toch voor schoentjes van shoesme gegaan. Haar voetjes werden goed opgemeten bij een schoenenwinkel (ik dacht dat ze mt 18 had ook, bleek ze al naar de 22 te gaan oepsss). Shoesme waren ook niet echt mijn smaak idd, maar wel de schoentjes die haar het beste zaten en waar ze echt goed op liep.
    Meet haar voetjes eerst goed op bij een schoenenwinkel, ik geloof dat shoesme vanaf mt 21 ook wat meer keuze heeft qua soorten.

8. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Ik ga naar een speciale kinderschoenen zaak in den haag toe. Mijn zoontje heeft brede voeten en loopt blaren op goedkopere schoenen. Ben erg tevreden, goed advies, smeren je niks aan...

Deel Deze Pagina