Wanneer hadden jullie een knaltest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door speransa, 8 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    ik had al een duidelijke test 4 dagen voor mijn Nod.

Het verschilt natuurlijk per mens.

2. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    3 dagen voor nod had ik heeeeeeeeeel licht positieve test, 1 dag ervoor was deze beduidend donkerder en nu 2 dagen na nod blijft deze zo donker als de vorige.. ze zijn redelijk donker maar bij vorige zwangerschap knalde hij ervanaf.. nu ben ik bang dat iki geen hcg meer aanmaak en dat de testen vanaf nu lichter worden...

3. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ik heb vanochtend nogmaals een test gedaan en nu is het streepje bijna net zo donker als de teststreep. Gelukkig maar!

Bekijk bijlage 42265

4. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
  5. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Speransa, je zit pas op 2 dagen na NOD, dus hij kan echt nog wel gaan knallen, hoor. Dat verschilt gewoon per vrouw. Ik heb hier vrouwen vóór NOD een test zien hebben net zo donker als die van mij ná mijn NOD. En andersom. Vrouwen met testen ná NOD die lang niet zo donker waren als die van mij.
    Je kunt je helemaal gek maken met testen.

Deze keer heb ik mezelf gelukkig geen zorgen gemaakt. De test werd elke keer weer donkerder, zie mijn album, ik heb er wel een aantal gedaan :). Op 5+5 was de teststreep voor het eerst donkerder dan de controlestreep.
    Ik zal hier even die van 2 dagen na NOD laten zien.

Bekijk bijlage 42288

6. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Hey meid,

Ik heb op 23 december mijn eerste positieve test gehad. Die staan ook in mijn album. De testen zijn van matcare en clearblue. De 23ste was vijf dagen voor mijn nod en ik testen dus zowel positief met clearblue als met matcare.

Op 30 december een weekje later heb ik getest met de kruidvat testen. Zowel met de plus test als met de kleine test en die waren allebei heel dik positief. Dit is 3 dagen na mijn nod en 7 dagen na de eerste positieve test.

De dag er na deed ik nog een keer de testen van het kruidvat had ze dubbel en de plustest was echt vet maar de andere was naar mijn mening lichter dan de dag er voor maar er leek ook iets mis te zijn met de test het ging helemaal niet vlot en het streepje was een tijdje wat onderbroken. Nadien was deze ook heel erg donker.

De laatste test heb ik deze week woensdag gedaan dat was de clearblue met indicatie van de bevruchting en die was 3+ = meer dan 5 weken zwanger en dat klopt eigenlijk best wel.

Kunnen jullie nog volgen? :) Nu stop ik wel met testen want het is genoeg geweest. Ik kén je onzekerheid zo goed he. Ondanks mijn heel erg positieve testen heb ik echt schrik. Mijn buik durft met momenten serieus te rommelen en dan schrik ik wel. Maar het gaat altijd weer over. Ben ook af en toe al héél héél erg misselijk en mijn borsten reageren ook best al. Dus volgens mij moet ik gewoon wachten op de eerste echo en kan ik nu niet meer doen.

Wel balen want ik zou echt graag een echo krijgen voor de bevestiging van mijn zwangerschap. Maar de kans zit er dik in dat ik moet wachten tot eind deze maand en als ik kies voor een andere gynaecoloog mss nog langer wachten!!

Een mens haalt zich ook vanalles in het koppie he. :(

7. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    @ Lolieken welkom bij de testjunkie club :p

Hier ook zo een testersdrang hahahaha.
    Maar ik kap er ook mee :D

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik had 6dgn na mn NOD een knap positieve test :D

9. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ik weet zelf dat ik overdrijf dus als ik dat al weet is het wel ok. :D Ik stop er nu ook mee. Het heeft geen zin meer he. Ik wacht nu af voor de echo. Oh, ik hoop het toch zo he. Ik heb nu meer schrik dat met mijn eerste zwangerschap die goed verlopen is. Toen dacht ik zelfs niet aan een miskraam. Nu denk ik er elke dag toch wel eens een keertje aan. :(

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @lolieken: Dat hoort volgens mij ook wel een beetje bij het zwanger zijn...........
    Grapje van de natuur om er voor te zorgen dat je goed voor je zelf en je ongeboren kindje zorgt???

Ik had elke week een echo en nog was ik heel erg bang dat het mis zou gaan...

11. speransa

speransa Actief lid

30 okt 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    Oooohhh Dames wat was het moeilijk vandaag zeg ,om niet te testen :D

Ik voel me echt een test verslaafde,dus ik vertelde me zusje vandaag die nu 30 weken zwanger is,en ze zei nee hoor zij testte ook door tot 8 weken..:$

HiHi en nu lees ik dat een heleboel het hier ook doen,nou gelukkig ben ik niet de enigste ;)
    Ik vind het zo moeilijk he ,ik heb 2 testen nog alleen ze zijn niet van de kv,maar van etos eigen merk en cb digi met indicator en die had ik dus bewaard voor als ik bij 5 weken zo komen :)
    Ik voel zo een testdrang he bah ,ik wil maandag die etos test doen en dan kijken wat die aangeeft en dan anders weer kv halen...
    Ik ben zo humeurig...me verloofde zei al net van ,ik laat jouw met rust vanavond,en heb je niet gemerkt vandaag dat ik je zoveel mogelijk met rust heb gelaten?Hihi wat een schatje is hij toch..

Ik voel me nog steeds goed,maar ja...het is afwachten,kom je hier weer doorheen,dan heb je de eerste 12 weken,dan de 20 weken echo,en bevalling.
    Je blijft je hele zwangerschap in onrust pfff....:(

Liefs S

12. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Gek he. Toen ik zwanger was van mijn eerste kindje toen was ik ook tot goed misselijk en echt constant van week 7 tot week 18. Nu voel ik me heel goed buiten af en toe een serieuze vlaag van misselijkheid en ik ben ook iets draaieriger dan vorige keer. Ik moet echt gaan stoppen met vergelijken!! Maar ik moet nog zolang wachten he voor die eerste echo. :)

Ach, het komt wel goed met mij. ;) Maar ik ben wel een testjunk in hart en nieren. :D

13. gimena

gimena Niet meer actief

14. speransa

speransa Actief lid

30 okt 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    Hoi gimena,ik heb even in je album gespiekt,ik hoop dat je het niet erg vind,leuke foto's trouwens....;)

Maar ik zag dus dat jij ook een heel licht kv testje had ,hoever was jij daar .Voor nod of erna ?

Liefs S

Deel Deze Pagina