Bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kim008, 22 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim008

Kim008 Actief lid

28 mei 2014
    271
    12
    18
    Vrouw
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie
    Hallo iedereen,

Ik heb een vraag over het bloedverlies dat ik de laatste dagen gehad heb.
    Zit nu aan een cyclus van 43 dagen,and still counting..

Zaterdag bij het afvegen een roze achtige veeg,was blij dat ik eindelijk ongi zou worden! Maar niet dus... daarna niks meer van bloedverlies.

Gisteren,na de seks, weer bloedverlies als ik me droogveegde(heb ik soms als ik ongi moet worden,daarna zetten ze zich goed door zeg maar:)) maar daarna niks meer...

Iemand die een soortgelijke ervaring gehad heeft? Weet echt niet wat ik ervan moet denken:(

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Je cyclus is dus nog niet bekent zie ik in je handtekening. Het zou zo simpel als ontpillen kunnen zijn. Maar heb je voor de gekkigheid al een test gedaan? Gewoon voor de zekerheid?

3. Kim008

Kim008 Actief lid

28 mei 2014
    271
    12
    18
    Vrouw
    Belgie
    Ja heb al een aantal x getest,negatief helaas...
    kan dat nog steeds ontpillen zijn? Ben al gestopt sinds maart.

4. nani1234

nani1234 Actief lid

18 jul 2014
    237
    11
    18
    Hoi,

Kan ontpillen zijn. Ik heb deze keer na t stoppen met de pil. Ook rare menstruaties. Spotting paar dagen (bruin), dan een dag donker rood en wat meer en dan niks....
    Eerste cyclus was 40 dagen en nu 25. Tja, snapt t ook niet. Gok op t ontpillen. Gebruikte cerazette ivm borstvoeding.
    Daarvoor gebruikte ik 16 jaar Marvelon en was meteen ongesteld en in mijn oude cyclus van 28 dagen...

Heb zelfs beide keren mijn eisprong niet kunnen vinden met ovulatietests....

Hmmm

5. Kim008

Kim008 Actief lid

28 mei 2014
    271
    12
    18
    Vrouw
    Belgie
    Een vrouwenlichaam kan soms zo gek doen...

Is zo vervelend dat ik niet weet wanneer mijn ei er is,ben nu verplicht om te tempen:(

Deel Deze Pagina