Hai Dames, Ik begrijp er even helemaal niets meer van. 2 jaar geleden heeft de gynaecoloog mij verteld, na een miskraam en meerdere onderzoeken, dat ik niet meer zwanger zou kunnen worden. Dit door de ziekte die ik heb. Nu voelde ik mij al een paar dagen anders dan normaal. Mijn borsten zijn zwaarder en pas zelfs enkele bh's al niet meer (dit herken ik van de zwangerschap van mijn dochter). Daarbij heb ik veel last van mijn darmen en ben ik erg moe. Ook ben ik nog niet ongesteld geweest (heb een heel onregelmatige cyclus). Ik heb dus een test gedaan waarbij ik een licht 2e streepje zie staan (lastig op de foto te krijgen). Wat zien jullie?
Ik zie het niet zo duidelijk maar heb een vrij kleine computer. Ik zou over een paar dagen gewoon weer een keer testen! spannend hoor!
Ik heb ook net een kruidvat test gedaan en ik zie echt heel licht een streep. Maar echt miliscuul licht streepje. De vraag is dan een beetje of het moet veranderen van kleur (de indicator) of dat het erachter zit en duidelijker word. Ziet er net uit als of er meerdere pagina's zijn en op de achterste een streep staat ofzo... Ik denk dat het het duidelijkste is om de test met een paar dagen te herhalen. Gelukkig zitten er twee in
Ik kon het niet laten en heb de 2e test uit het doosje gedaan. En ook hierop een heel licht 2e streepje te zien. Binnen de tijd! Ik denk erover om morgenochtend of woensdagochtend een Clearblue digitaal met indicator te gaan doen. Geen getuur naar streepjes. Gewoon duidelijkheid! Heeft iemand wel eens indroogstreepjes gehad bij de kv 2v5? Zelfs al stond het streepje er binnen de tijd? Ik vind het idee zo onwerkelijk dat ik 2 heel licht positieve testen in mijn handen heb.
Wat spannend zeg!! Helaas had ik op deze testen bijna maandelijks een tuurstreepje terwijl ik dan echt niet zwanger was dus ik zou over een dag of twee nog een keer een test doen en als je daar een duidelijker streepje op ziet dan de clearblue met weken indicator. Een collega van mij heeft het overigens ook meegemaakt, zou niet vruchtbaar zijn maar is nu toch echt mama van een kleine man, helemaal plotseling! De wonderen zijn de wereld nog niet uit zullen we maar zeggen Ik duim voor je!
In het echt is het streepje duidelijker. Bij de eerste test hoef ik niet te turen of de test in het licht te houden om hem te kunnen zien. Het uploaden is van slechte kwaliteit op deze site. Erg jammer. Vorige week heb ik ook een test gedaan en deze bleef spierwit. Geen vaag streepje te bekennen. Ook de kv 2v5. Zou wel heel bijzonder zijn als de grootste wens van mijn dochter in vervulling mag gaan, grote zus worden!
Ik heb het vorige maand gehad met de kv2v5 test ook een licht streepje... Maar hij liep niet op, daarna gewoon op mijn nod ongesteld geworden. Ik hoop voor jullie dat jullie een klein wondertje mogen verwachten!
Wauw spannend zeg, hou het de komende dagen even in de gaten met testen, als je echt zwanger bent moeten ze wel op gaan lopen! Ik weet ook niet of de clearblue nu al slim is. Het is idd wel fijner als er gewoon staat zwanger of niet zwanger, maar of het nu betrouwbaar is...ik zeg nee... en dat zou zonde van je geld zijn! Gooi er nog een paar kv testjes tegen aan en doe eventueel tegen het einde van de week een clearblue! Spannend zeg!!! Ik ga voor je duimen! je hoort het idd vaker hoor, onvruchtbaar is echt niet altijd onvruchtbaar.
Wel even een kanttekening. TS, je weet dat de Kruidvattesten ook goed op een eisprong kunnen reageren? Hoe weet je zo zeker dat je nu niet rond je eisprong zit te testen? Je schrijft namelijk dat je een HEEL ONREGELMATIGE cyclus hebt? Uiteraard hoop ik voor je dat de test bij jou op een zwangerschap reageert.
Klopt! Mijn cyclus is heel onregelmatig. 2 april was mijn laatste menstruatie. Meestal heb ik rond mijn eisprong doorzichtige afscheiding. Deze is nu wit en daarbij pas ik enkele van mijn bh's niet meer. Dat heb ik nog nooit gehad bij een eisprong. Haha, zou ik opzich niet zo heel erg vinden om bij iedere eisprong een maatje verder te gaan. Na de zwangerschap van mijn dochter niet zoveel cup-inhoud meer over gehouden! Gekkigheid natuurlijk Ik herken mijn 'klachten' in ieder geval niet als een eisprong, maar ik weet maar nooit he. Ik wacht even af wat de testen doen