welke pil?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door mamavanmeisje, 15 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik heb sinds kort weer een relatie. Natuurlijk ben ik super blij. Na 4 jaar vrijgezel geweest te zijn en met een dochter die het liefst wil dat hij er elke dag is (nu al!!!) ben ik helemaal door het dolle heen. ik wil graag weer aan de pil :p maar welke? Welke pil hebben jullie en bevalt goed? (p.s. ik ben mega vruchtbaar :p)

2. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Ga voor goed advies naar de huisarts. Die kan het beste bepalen welke pil het beste bij jou past.

Heel veel plezier in je relatie. Geniet ervan!

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Geen idee, ik gebruik al 10 jaar geen pil meer :) Ik zou even naar de huisarts om advies.

Waarom ik wel reageer? Ik wilde je even feliciteren, want ik vind het superleuk voor jullie dat jij weer een nieuwe vriend hebt. Ik ben zelf heel lang alleenstaande moeder geweest en weet dus dat het niet zo vanzelfsprekend is om weer aan de man te komen met een kindje. Leuk dat je dochter weg van hem is! Dat is in ieder geval al een goed begin!
    Heel veel geluk met elkaar!

4. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik zit helemaal te stralen na jullie leuke reacties (ja ik heb het helemaal te pakken, hihi)

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Heel veel geluk samen :). Je klinkt als een verliefde puber haha echt leuk.

Ik heb van 14 tot 28 de Diane geflikt maar bleek niet zo goed maar ben vooral gestopt omdat er niet altijd een menstruatie kwam in de stopwerk. . Nu overgestapt naar microgynon 20 ofzoiets en heb vorige Weekend een eisprong gevoelt. Zit nu op dag 5 van de stopweek van eerste ronde nieuwe pil en weer geen menstruatie. Woensdag weer beginnen met de pil . Geen menstruatie os dus gewoon voor mijn maar een eisprong tijdens pil gebruik nog nooit gehad. Hoop toch dat een lichte pil goed zijn werk gaat doen want ben wel compleet nu.

Nu ben ik van zware na lichte pil gestapt. Jij gaat van geen pil naar eerste pil. Zou dan toch beginnen met een lichte versie. :)

6. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Wat heerlijk voor je! En fijn ook dat je dochter nu al gek op m is!
    Geniet!!!

Ik zou ook even overleggen met je huisarts :)

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wat leuk! Gefeliciteerd!

Verder, idd even de huisarts bellen:D

8. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Ik had eerst een Mirena spiraaltje- hormoon spiraaltje (daar zweer ik bij) plaatsen was een hel, maar daarna 5 jaar met veel plezier van kunnen genieten. (Je vergeet "'m nooit, minimale hormonen en ik had het geluk dat de periode uitbleef). Daarna ben ik aan de ministat gegaan. Een of ander cheapass merk... Tegenwoordig is de pil aanklooien nu het niet meer vergoed wordt.

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.247
    16.632
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik heb indertijd de Lovette gebruikt.
    Ik weet alleen niet of die nog bestaat.
    Was toen een vrij nieuwe pil.
    Beviel altijd goed.