Hii Ik ben benieuwd wanneer jullie de kerstboom opzetten! Heel veel doen na 5 december, maar kerst is zo leuk ! Doe het dan ook vaak eerder 😊
Wij hebben nog geen kerstspullen maar ik ga dit jaar wel een klein kerstboompje kopen. Ik denk een week na sinterklaas
ehh nou nu nog niet in elk geval...... dit jaar voor het eerst weekje weg met de kerst dus weet nog helmaal niet goed hoe en wat
Tussen sinterklaas en kerst Ik heb daar niet echt specifiek een datum voor; wanneer ik zin heb in ieder geval.
Hier niet voor 5 december, ik vind dat sinterklaas eerst moet zijn geweest. Anders is het denk ik ook teveel voor Annefleur. Het blijft ook allemaal staan tot 3 koningen.
Vaak de eerste vrije dag na Sinterklaas. Nu is dat meteen 6 december, lekker snel! Toen we nog geen kind hadden stond de boom ook wel eens begin december, nog voor de Sint. Dat vierden we toch niet. Hij gaat wel elk jaar pas weg met 3 koningen.
Normaal 6 december maar dit jaar zijn we op vakantie. Dus hopelijk de 14e maar dat ligt er een beetje aan hoe laat we thuis komen. Anders mijn eerste vrije dag.
Altijd op 11 december, en 1 januari breek ik hem af, soms wat eerder als ik genoeg heb van de ingenomen ruimte en alle tierelantijntjes
Ergens in november. Liefst eind oktober al, maar vriend werkte niet mee Ik hou van kerst, echt geweldig. Tel de dagen af, dus hier wordt niet gewacht tot na sinterklaas.