Haha waar woon je? Mijn vriend verkoopt ze bij z'n ouders thuis en hebben ze ook in de tuin staan en op een apart stuk grond Je kan ze altijd eerder halen hier...
Oh ja. Hier staat de kerstboom meestal een week na 1 januari. Alleen vorig jaar een dag na oud & nieuw weggehaald. Trouwens nooit eerder! Is maar net hoelang ik er tegen aan wil kijken na 1 januari hihihi.
T was bij ons altijd in de week na Sinterklaas. Maar sinds we in Duitsland wonen is het vaak al met eerste Advent... dus in dit geval week voor Sinterklaas. daar komt bij... we zijn t Sinterklaas weekend weg de meeste Duitsers zetten hun boom rond eerste Advent al op. In Duitsland vieren ze eigenlijk geen Sinterklaas, althans niet zoals wij Nederlanders dat gewend zijn. Der Nikolaus komt met Schwarzen Peter langs op de scholen etc om snoepgoed en taaipoppen uit de delen. Kinderen krijgen op Heiligavond hun presentjes
Als de Sint weg is, dus mooi op 6 december. Weet alleen nog niet waar ik de kerstboom neer moet zetten 😱
6 december tot een weekje na oud en nieuw ongeveer. Het liefst zet ik 'm ook al eerder, maar wil dit toch een beetje aanhouden zo voor de meiden en Sinterklaas.
Ik moet me echt inhouden om mijn kerstdorp weer neer te zetten Maar ik was het tot 6 december. Dan mag het.
In ieder geval als de Sint weg is. Nu vieren we de zondag na Sinterklaas zoontje z'n verjaardag dus zal het daarna worden, zullen de boom al wel dat weekend halen denk ik maar maandag pas neerzetten...
Het liefst vandaag nog haha. Nee, manlief zegt altijd na 5 december. Dus oh ja, zeker weten dat ik 6 december m'n Kerstboom heb staan
Toen dochter nog geloofde 6 dec. Nu ze niet gelooft naar haar verjaardag 23 nov. Ik denk dus 24 nov. Dat is maandag en dan ben ik vrij. Zal hierna wel weer anders worden aangezien we nu een klein mannetje hebben