Zo snel mogelijk na Sinterklaas Normaal geen vaste datum voor maar nu valt Sinterklaas dit jaar heel gunstig dus kunnen we de zondag meteen aan de slag Ik zou het liefst nu al willen versieren, verheug me er heel erg op, maar uit principe wacht ik tot na sinterklaas. Vooral met de kleine nu. Lijkt me te verwarrend voor hem.
Voordat wij een kleintje hadden versierde ik altijd extreem vroeg (na Sint Maarten). Nu met een kleintje in huis vieren we ook Sinterklaas. Ik versier aankomende week het huis met Sinterklaas versiering. Dan op 6 december haal ik alles weg en komen de kerstversieringen naar beneden. Ben daar altijd erg overdreven in (kerstboom, lichtjes, sneeuwbollen etc). Vind het altijd erg leuk
Tis handig dat sinterklaas dit jaar op een vrijdag valt, want dan kun je daar het weekend mee bezig zijn. Maar ik ben gescheiden en mijn zoontje is toevallig vanaf vrijdag middag al naar zijn vader. Hij viert sinterklaas dus daar. Nu had ik mezelf voorgenomen om pas in de week erna (10dec is een mooie dag ervoor) te gaan versieren. Maar omdat hij er dus toch niet is... hmm het zal lastig worden haha, ik ben ook echt van de kerst en niet zo van de sint. We doen het voor de kinders
Ik altijd wel vroeg. eind deze maand misschien al. vind het zo gezellig als het savond donker is en alle lichtjes en kaarsjes dan aan. O zo knus. lekker met je man op de bank de hondje naarst je en tv kijken.
Vorig jaar stond hij hier op 30 november! Ik denk dit jaar weer optijd. ik word er gewoon erg blij van