wanneer ontdekte jullie kleine zijn handjes en voetjes dus echtg voeten vastpakken en naar handjes kijken?
Tot op heden nog niet.. volgens mij in de derde maand worden ze zich er bewust van, dus komt nog wel.. liefs
Handjes echt al een hele tijd, vooral als ze bij een raam in de buurt lag stak ze haar handje omhoog en ging er geobsedeerd naar liggen kijken. Voetjes nog niet echt ontdekt wel zit ze steeds aan haar eigen benen te voelen, ze heeft er ook al blauwe plekker in geknepen (echt 4 vingertjes en een duimpje). Sinds een week of 2 zit ze steeds met het ene handje het andere te pakken.
Vigo begint nu een beetje zijn handjes te ontdekken. Hij zwaait er flink op los met zijn armen en soms kijkt hij dan naar zijn handjes, maar veel aandacht krijgen ze nog niet echt dmv kijken; Vigo is dritfig bezig zijn knuistjes in zijn mond te stoppen en als het hem niet lukt begint hij te mopperen
mijn dochtertje begon met twee maand naar haar handjes te kijken en begint nu iedere keer als ik haar sokjes aantrek te kijken naar hj voetjes maar die grijpt ze nog niet echt vast...
Wanneer Alyssa haar handjes interessant begon te vinden weet ik niet precies meer, denk dat dat ook zo rond de 2 maanden was.. Haar voetjes vind ze sinds een week of 3 erg interessant, ze pakt ze allebei tegelijk vast, stopt ze in haar mond etc.
Stijn heeft zijn handen ontdekt dat hij 2 maanden was. Zijn voeten zijn nog niet zo interessant, hij kijkt er soms alleen nog maar naar.
Marcje kijkt al een maandje heel duidelijk naar zijn handjes, en speelt er ook mee. Zijn voetjes lijken hem niet zo te interesseren. Ik doe wel af en toe "klap eens in je voetjes" met hem om zijn interesse een beetje te wekken. Ik denk dat ik binnenkort eens een paar hele felle sokjes aantrek - kijken wat hij daar van vindt. Groetjes, Dominique
Milan wat met 2 maanden al flink met zn handjes in de weer .. sinds een paar dagen heeft hij zn voeten ontdekt en die pakt hij steeds vast en trekt ze naar zich toe maar owee als t even niet lukt .. dan moppert hij er flink op los
Ayman is nu sinds een week of twee echt naar zijn handjes aan het kijken, dan maakt hij vuistjes en die houdt hij voor zijn gezichtje en dan kijkt hij ernaaar alsof ze het mooiste zijn wat hij ooit heeft gezien, ook vindt hij op zijn knuistjes sabbelen nu opeens heel interessant zijn voetjes pakt hij nog niet vast
Hier is ie nu al twee weken druk in de weer met de handjes! De voetjes nog niet hoor! Gaat ook nu reageren als een een speeltje ervoor houd. Dan gaat ie met zijn handen richting speeltje maar doet er verder niets mee.
voeten ontdekken ze dus vaak later hier wordt er af en toe even een snelle blik op zijn handje/vingertjes geworpen maar vindt ze nog niet zo heel erg interessant ...hij houdt wel al een speeltje heeeeel lang in zijn handen vast....maar kijkt er dus alleen niet naar haha!
Mika ontdekte zijn handjes met een maand of 2, en de voetjes een maandje later, hij kan er uren mee spelen en in zijn mond stoppen enzo. Erg leuk om te zien!
Mali ontdekte dr handjes echt met 2 maanden..En daar is ze nog steeds heel veel mee bezig..ze houd haar voetjes sinds 2 weken vast..heerlijk gezicht!