Wat is jullie schema met 5 maanden? Leggen jullie de kleine op vaste tijden op bed? Voor degenen die borstvoeding geven: voeden jullie nog op verzoek of echt vaste tijden? Liefs Eva
iris die kreeg hier met vijf maanden 1e fles rond 8/9 uur 2e fles rond 12/13 uur 3e fles rond 17/18 uur en de laatste rond 20/21 uur en u is het tegen 8 uur daarna 1 uur daarna 5 uur en half 9 de laatste en gaat ze ook naar bed
dit is mijn schema: 6:00 fles daarna naar bed tot ze weer wakker word tegen uur of 8 8:30 10:00 fruithapje 12:30 fles daarna naar bed tot half drie drie uur 14:30/15:00 fles roovicee os slappe thee met een koekje 16:30 warm eten/groente dus.... 20:00 pyjamapapje en dan naar bed....
nu is dit haar schema is wat duidelijker 8.00 pyamapapje 12.00 fles en fruithapje 15.00 roovicee en koekje 17.00 warm eten of flesje 20.30 laatste flesje en naar bed
uur of 6 a 7 of hoe laat ze ook wakker word een fles, Gemiddeld uurtje of 4 daarna weer fles, fruithap rond klok van 5 uur groente en uur of 9 fles of eerder als ze komt.
Ik geef borstvoeding en dat krijgt Mika nog op verzoek. Het is niet verstandig om op gezette tijden te gaan voeden in verband met het teruglopen van je productie, je kindje kan dat heel goed zelf regelen. Ik kan je dus ook niet aan een schema helpen want dat hebben we hier nog steeds niet, ik voed om de 2 uur (op zijn verzoek dus). 's Ochtends slaapt hij meestal in totaal een uurtje (na de ochtendvoeding ergens tussen 6 en 8.). 's Middags slaapt hij in totaal nog een uur of 2 à 3, verdeelt over 2 slaapjes. 's Avonds en 's nachts valt niet te omschrijven Liefs esther