pff meis,wat een spanning,hier klopte het hartje alwel met 6 weken en 4 dagen,maar hoor genoeg meiden waarbij het pas met 7 weken te zien is, ik duim heel hard voor je
Ik vind dat je wel erg vroeg een echo hebt gekregen? Is daar een speciale reden voor? Ik heb mijn eerste afspraak bij de VK met 8 weken. En de eerste echo krijg je met 10 weken! Dus tot dan zit ik eigenlijk in onzekerheid... Dat is het echt, onzekerheid.. zo frustrerend Ik duim met je mee!
wij hebben een echo gehad met 5 weken en 4 dagen toen was er al een heel klein beetje hartactie nog niet optimaal maar het was er al wel. Wel spannend dan en ik denk dat het zeker per persoon verschilt en ook natuurlijk de duidelijkheid. We hebben het alleen geziennog niet gehoord. Wij gaan volgende week weer voor een derde echo ivm termijn dus spannend.
Ik heb zo vroeg een eco gehad omdat ik na het verwijderen van mijn spiraaltje alleen een hele korte bloeding heb gehad en daarna teste ik positief. Het was voor mij dus heel onduidelijk hoever ik was. Heel pril dus... Kwart over 11 mag ik me melden...ik laat het weten
Om 11 uur was ik al aan de beurt en weer kon ze geen hartje zien. Nu ga ik er zelfs van uit dat het mis is. Maandag wil ze voor de zekerheid nog een echo maken en dinsdag heb ik een afspraak bij mijn gyneacoloog om te bespreken of en wanneer ze gaan currateren. Op zich ben ik wel blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben en dat we opnieuw kunnen gaan proberen, maar dat kwam echt pas na een potje te hebben gehuild.
beste line dat is geen god nieuws, je maakt me erg aan het schrikken, waarom heb je die echo eerder geregeld? had je het idee dat het niet goed was. mijn echografist was bezorgd omdat er nog geen vruchtzakje te zien was, ik was toen net 6 weken. ik maak me zorgen en mijn vent maakt me gek van bezorgdheid gr cynthia
Ook ik werd gek van het gepieker dus heb het ziekenhuis gebeld en gevraagd of ik eerder kon komen. De echografiste zegt dat er nu een harje te zien MOET zijn, en dat er dus iets mis is met de vrucht. Maandag heb ik nog wel een echo omdat de echografiste zeker wil zijn van haar zaak. Jij moet maandag toch? En kon ze helemaal niets zien? Bij iedereen gaat het anders en hoe praktisch het ook klinkt, ik heb al twee gezonde meiden die na een zorgeloze zwangerschap ter wereld zijn gekomen. Een miskraam komt vaak voor in zo'vroeg stadium. Mijn man en ik gaan gewoon weer proberen en hopen dat een volgende zwangerschap wel goed verloopt. Heel veel succes maandag en laat even weten hoe het is gegaan.
hey hey line de gyn zei dat ze wel wat zag,maar er nog niks van kon zeggen .het was nog zo vroeg. was net 6 weken, maar ik dacht dat je dan al iets kon zien. er was een licht flinkerent iets te zien en de echografist heeft het opgemeten maar was niet zeker ik word hier echt gek van!
hoi bij mij zag je op het eerste gezicht bij 6 weken en 2 dagen ook geen hartje maar ze hadden een soort bewegingssensor die beweging omzette in een soort blauwe flitsen... daarop was duidelijk een mooi ritmisch hartje te zien... nu moet ik ook wel zeggen dat het verouderde apparatuur in een kamertje achteraf was... alle echokamers waren bezet.. de 9 weken echo moet ik wel met de goede apparatuur laten maken want dit was echt lastig en ik zat erg in spanning gr jose
ik vind het nog steeds voorbarig aan je banner te zien hoor, het kan vandaag wel ineens kloppen. bij mij met 6 weken 5 dagen ook niks en ik heb nu toch echt een biebje in me buik
Succes met je echo morgen, ik hoop dat er dan wel een hartje te zien is! Laat je even weten hoe het gegaan is?
@ line en Cynthia, ik hoop dat er morgen echt een kloppend hartje te zien is. Hier bij mij hebben ze met 6 wkn en 5 dgn een duidelijk hartje gezien ,maar ze zeiden van te voren ook dat het misschien niet zo was. Ze hebben overigens met een inwendige echo gekeken.
half 4 ga ik te weten komen of het hartje klopt of dat de zwangerschap goed is. spannend. dank je wel meiden x cynthia