Beste meiden Ik vroeg me af hoe vaak andere vrouwen hun baby voelen . Ik wil weleens weten of die van mij nou erg actief is of niet . Mijn vk zei dat je hem in ieder geval elke dag 1 keer moet voelen vanaf week 28. Maar ik voel de baby echt veel vaker, nu al. Ik denk dat hij wel zo'n vier keer op een dag actief bezig is Is hier toevallig ook op internet info over te vinden :
Ik voel deze al sinds 13 weken en sinds 16 weken dagelijks. Nu idd meerdere kren per dag en hij/zij is meestal ook wel wakker te porren. Mn dochter voelde ik vanaf 17 weken (1ste kind, dit 2de) en ong. vanaf 22 weken dagelijks maar zeker minder heftig als deze. Het kan dus idd per kind verschillen, dan ligt het er vooral aan hoe actief hij/zij is en hoe ie ligt. Verder maakt het ook nog wel iets uit waar je placenta ligt
nou ik voel hm vanaf wk 17,5 en vanaf wk 18 elke dag wel n paar keer en vooral savonds als ik ligt of zit(rust)is die echt heel actief! groetjes krulliewullie
Ik voel hem sinds 17 weken en zeker elke dag. Nu ook wel meerdere malen per dag. Tot nu toe zeiden ze bij iedere echo dat het een zeer beweeglijke baby is tegen mij Ik vind het alleen maar leuk, alleen ga ik me al snel zorgen maken als ik hem eens een paar uur NIET voel, maar gelukkig heb ik een Angel sound!