Hallo dames, Ik las op Internet dat met ongeveer 27 weken de vader (of iemand anders natuurlijk) het hartje van de kleine kan luisteren d.m.v een lege wc rol (natuurlijk niet de wc rol vasthouden met handen). Nu waren wij vorige week bij de VK en die zei dat het nu nog moeilijk hoorbaar was. Maar wanneer kan je dus goed het hartje horen d.m.v een lege wc rol? groet, sweetchocolate
Het is bij ons niet gelukt.. hebben het nu al een tijdje niet meer geprobeerd, maar bij 28, 29 weken nog niets te horen..
mijn vriend heeft het vorige week geprobeerd en kon het hartje heel zachtjes in de verte horen. ik heb wel eerst met de angelsound de plek opgezocht waar je het hartje het beste hoorde.
Met een WC rolletje lukt het ons ook niet, maar ook niet met een houten toeter. Misschien is het inderdaad nog iets te vroeg om het zelf te horen.
ik had op mijn werk een stetoscoop en zelfs hoogzwanger kon ik absoluut het hartje van onze baby niet vinden dus ja.... weet het ook niet
Hier is het met een WC-rol eigenlijk ook nooit gelukt, helaas! Mijn man kon wel aan het einde (vanaf week 35 ongeveer) met zijn oor tegen mijn blote buik het hartje horen. Dat was ook wel heel bijzonder! Zelfs al had ik mijn placenta aan de voorkant...
Bij ons is het wel gelukt. Ik was ong 30 weken zwanger toen mijn man het hartje hoorde door een lege wc rol. Het lege rolletje stond op mijn buik, en mijn man zijn oor aan de andere kant, hij hield het rolletje niet vast, want dan schijnt het niet te werken.
Bij ons is het bij de eerste nooit gelukt en tot op heden bij deze ook niet.... misschien ligt het aan de handigheid van manlief hoor....