Hoi meiden.. Ik heb even een vraagje.. Ben vanochtend opgestaan met menstruatie achtige krampen.. Heb toen een tijdje aangekeken en ben onder de douche gaan staan.. Ze zijn niet weggegaan en heb er nog steeds last van.. Ze komen niet met regelmaat en heb het gevoel dat het de hele tijd aanwezig is.. Net zoals ongesteld zijn eigenlijk.. Nu heb ik de beeb ook bijna niet gevoeld.. Denk iets van 5 keer? Ik ga zo mannetje ophalen van zn werk (met de bus) en dan gaan we klossen halen.. Wil graag thuis bevallen en die moeten dus nog geplaatst worden.. Had bedacht als het daarna nog niet is gestopt om de vk te bellen.. Wat zouden jullie doen? Pff weet het niet zo goed allemaal.. Ben trouwens 37,5 week zwanger.. Bedankt
Poeh, spannend! Als het niet komt en gaat, lijken t mij geen weeën.. maar ik ben geen vk. Laat je het zo even weten?
Ja dat dacht ik dus ook.. Misschien dat het overgaat in regelmaat straks.. of over een week Ik kijk het nog even aan.. misschien straks in bad..
Eigenwijze Sanjor; NU de vk bellen!! Dan weet je tenminste wat het kan zijn en zit je niet de rest van de middag je af te vragen wat en hoe... En kan die lieve man van jou niet zelf met de bus langs de winkel om klossen te halen? Zodat jij lekker op de bank of in bad kan gaan zitten? Goed idee trouwens, denk dat ik het bad ook maar vol laat lopen!
Wanneer je je erg ongerust over maakt, gewoon de vk bellen. Het klinkt idd niet als weeen, maar kan wel een voorbode zijn. Bovendien kan de vk jou weer geruststellen Succes!
Hoi meid, Ik zou ook gewoon even de verloskundige bellen hoor... beter één keer te veel als te weinig. Maar het klinkt helaas meer als voorwerk als als echte weeen.... maar het kan er natuurlijk wel in omslaan!!!!
Ik had vannacht ook kramp in mijn buik, precies wat jij beschrijft... maar bij mij bleef het maar heel eventjes. Ik ben vanochtend op controle geweest bij de VK en dit verteld.. ze zei mij dat als het met regelmaat terugkomt, en vaak, dat je dan gelijk moet bellen!! Dus echt ff bellen meis, vooral omdat je je kleine niet vaak voelt.
Hihihi dat is juist het probleem.. Mannetje heeft mijn id en zorgverzekeringspas nodig Misschien heb ik dan wel afleiding en gaat het weg Ja ben beetje eigenwijs.. I know Maar ben bang dat de vk zegt dat ik naar het zh moet voor een ctg scan.. Daar had ze het vorige week ook al over.. Ze boorde het zowat door me gat.. (alleen omdat de beeb wat rustiger was)
En wat zou daar mis mee zijn, om naar het z'huis te gaan? Sanjor, ze zegt het niet voor niets!!! Toch echt even bellen en als je naar het z'huis gestuurd wordt, dan ga je daar naar toe! Het is nu niet het moment om eigenwijs te zijn
Heb net geregeld dat mannetje eerder naar huis komt en mij ophaald.. Hoef ik niet in de bus.. en dan halen we die rot klossen en bel dan de vk (als het dan niet afgezakt is) Maar hebben meer meiden gehad dat ze eerst ongesteldsheid kramp hadden zonder regelmaat en dat dat snel overging in weeen?
Ik ben bang dat ik dingen erger maak dat het evt zou kunnen zijn. Dus voor niks erheen gaan. Of bang dat ik moet blijven terwijl ik thuis wil bevallen Erg he! hihihi Ik weet het..
Maar lieverd, als het nodig is, dan is het nodig! Dus bellen moet je sowieso even doen, okee wacht dan nog heel even tot je vriend thuis is en jullie de klossen gehaald hebben, en als je naar het z'huis moet dan is dat zo.... Je kunt wel je kop in het zand steken, maar het gaat wel over de gezondheid van jou en je kindje!!
Ik ga ook even boos op je worden hoor, als jij je kindje nu minder vaak voelt als normaal moet je NU bellen! Ookal moet je daarom naar het ziekenhuis, so be it, als dan maar blijkt dat er niets aan de hand is met je kindje mag je gewoon weer naar huis!! Mn buurvrouw ( Nu zwanger van de 2e ) heeft ook een paar keer aan de CTG gemoeten omdat het kindje rustiger was. Waarom ik zeg "boos worden op je" vorig jaar heeft een collega van me haar kindje verloren bij 38 weken, terwijl er niets aan de hand was, ze voelde ineens geen leven meer. DUS BELLEN! ( En nu ben ik weer lief.. )
Lieve meiden.. heb de vk gebeld. ze is onderweg hierheen.. Ze gaat even kijken en luisteren.. Dus ben benieuwd.. Hou jullie op de hoogte.. PFFF die zenuwen hihihi
De vk is net weg... Ze heeft naar het hartje geluisterd van onze meid.. Was te hoog.. Maar dat kon ook komen omdat ze de hik had.. Dus moet om 20.00 uur voor een extra check en ctg naar het ziekenhuis.. Heel gek maar heb er echt geen zin in.. Vooral omdat de vk zegt dat ze denkt dat het goed is en dat de hartslag hoger is omdat ze de hik heeft.. Maar ja... we gaan maar Bedankt voor jullie berichtjes meiden Ik laat vanavond wel weten hoe het was..
Goed dat je gebeld hebt meis! Zal niet voor niets zijn dat ze je toch nog even naar het zh stuurt! Maak je niet al te druk en houdt ons op de hoogte!