Hoi Meiden, Heeft een van jullie ervaring met de Moxa-therapie. Mijn Verloskundige raadde aan dit eens te bekijken omdat de kleine met het hoofdje naar boven ligt. Ben erg benieuwd naar de ervaringen.. en ben je zelf aan de slag gegaan of naar een therapeut?? Alvast bedankt!
Ik heb ze vandaag toevallig besteld, maar ik ben er denk ik al best laat mee. Heb vandaag voetreflex therapie gehad, kindje is nog niet gedraaid. Maar ze raadde aan om ook moxa te gaan doen. Maar lees er best veel goede verhalen over. Ik ben heel benieuwd of het gaat werken.
Ja ik lees 36 of 37 weken. Ik ga het gewoon proberen. Was mij eerder ook al aangeraden, maar had steeds de hoop dat het nog zou draaien en heb ook niet echt gezocht naar ervaringen omdat ik dacht dat het toch niet zou werken. Maar nu krijg ik het van anderen ook aangeraden en ben ik gaan lezen naar ervaringen, dus nu toch maar wel doen. Heb volgende week vrijdag namelijk draaipoging, en als het niet hoeft is dat mooi meegenomen. Ik hoop dat ik ze morgen binnen krijg en anders zaterdag.
Ik snap het wel dat je eerst nog ''afgewacht hebt''. Ik vind het zelf maar iets apparts. Hopelijk helpt het bij je alsnog, zo een draaipoging lijkt me ook niet prettig!