Wat moet ik hiervan denken?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Monet, 28 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    15 juni had ik ongesteld moeten worden, werd ik niet. Dag erna getest en deze was heeeeel licht positief. Dagen erna meerdere keren getest, in totaal 6x en werden wel steeds duidelijker en sneller zichtbaar. Hartstikke blij natuurlijk! 2e zwangerschap trouwens, heb al een dochtertje van bijna 2.

Wel moet ik erbij zeggen dat ik vanaf het begin af aan me niet echt zwanger voelde, bijna geen symptomen zoals misselijk, moe en gevoelige borsten (wat ik bij m'n eerste zwangerschap wel al heel snel had). Gistermiddag voelde ik me echt even zwanger, ik was zeker een uur hartstikke misselijk.

Vanmorgen werd ik wakker en voelde ik overduidelijk dat ik bloed aan het verliezen was. Eerst was dit met afvegen bruinig bloed. Later in de ochtend werd dit meer rood en slijmerig, heb toen een maandverbandje in gedaan. Nu voelt het al de hele dag alsof ik gewoon een menstruatie heb, geen echte krampen of buikpijn maar wel zo'n typisch menstruatie gevoel en zo ziet het er ook uit in het maandverbandje.

Ik heb de verloskundige gelijk vanmorgen gebeld. Ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken bij bruin bloed en geen krampen. Later vanmiddag nog een x gebeld omdat ik me zorgen maakte en het bloed dus rood is. Maar volgens mijn vk nog steeds geen reden tot paniek omdat het ook geïrriteerd slijm kan zijn?? Maar waarom voel ik me dan echt ongesteld? :( Komt er een miskraam aan? Ik heb nu ook sinds een uurtje een gek gevoel in mijn benen.. Alsof ik de hele dag gelopen/gestaan heb..

Het kan toch niet zo zijn dat ik gewoon niet zwanger ben geweest na 2 weken overtijd te zijn geweest en 6 positieve testen? :( Volgende week donderdag zou ik een echo hebben en ik zou nu ongeveer 5 weken zijn..

2. anoniem666

11 nov 2013
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt helaas alleen maar afwachten :(

Ik verlies sinds 12 dpo bloed, bruin, roze, rood en zelfs al een paar keer kleine stolseltjes.

Ik heb al 3 keer hcg geprikt en dat is elke keer perfect maar bij bloedverlies is de kans op miskraam 50/50 dus het is gewoon afwachten.

Slopend :( ik zit inmiddels al 13 dagen in spanning, ben nu 5w3d.

Deel Deze Pagina