Hello ladies, Vraagje: wie van jullie testte negatief maar was overtijd en had zoveel duidelijke symptomen dat je besloot tot een bloedtest? Wat was de uitslag van de bloedtest en wat was de HCG-waarde? Doegie..
duim duim duim duim En ik strooi ook nog wat hcg *hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg Hopen dat het raak mag zijn!
ja vorige week bij de ha geweest en moet nog een week afwachten en als ik dan nog geen positieve test heb en nog niet ongesteld ben krijg ik een bloedtest.
Dinsdag de uitslag. Ik heb nu ook alweer gehoord van vrouwen die in week zeven nog een negatieve bloedtest hadden en in week elf voor het eerst positief. Ieieieieie.. moet er niet aan denken! Maar ja.. ik word vanzelf weer ongesteld.. voelt nu al een tijdje of ik ongesteld moet worden.. we will see! I keep you all posted!
Happynienja.. ik leef met je meeee! We zitten in hetzelfde schuitje alleen vaar jij al twee weken langer.. pff!
Ik gisteren... en goed ook... terwijl ik normaal nergens last van heb. Maar ben net 1,5 maand van de pil af, dus dat zal de reden wel zijn. In ieder geval eindelijk duidelijkheid...
Vervelend nata hoop voor je dat je cylcus gauw wat op orde is en je snel een positieve test zult hebben
Lieief! Thanks.. en jij lekker genieten, hè. Het was niet gepland overigens.. maar nu blijf ik wel gestopt met de pil om mijn lichaam wat rust te geven. En we zouden toch wel erg blij zijn.. Dus wie weet wat komen gaat..