wrom nu alweer een 'testdrang'??!!

Discussion in 'Miskraam' started by boterbloempje83, Nov 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    1,526
    0
    0
    Pff.. ik snap er niets meer van.. :$
    vorige maand heb ik een mk gekregen helaas en nu sinds een paar dagen een behoorlijke testdrang!! (wat ik overigens vorige maand ook had en posi testte..)

heeft dit ook iemand gehad die meteen na een mk weer de volgende maand een testdrang heeft gehad :(

2. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,812
    19,088
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ja, want ik hoopte met heel mijn hart dat ik 'gewoon' gelijk weer zwanger zou zijn. Misschien om het verdriet wat te verzachten?
    Hoe dan ook: het was bij mij niks, ik was niet zwanger. Ik denk wel dat het goed is om maar gewoon te testen. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent en blijf je niet rondlopen met al die onzekerheid en (misschien valse) hoop. Maar dat zeg ik vooral omdat ik nog wel weet hoe knettergek ik kon worden van die onzekerheid, vooral in de rondes na de mk.

Succes! Ik duim voor je.

3. boterbloempje83

Dec 14, 2009
    1,526
    0
    0
    dankje wel meis voor je reactie,
    ivm met mijn vruchtbaarslijm die ik heb gehad, ben ik ervanuit gegaan dat a.s donderdag mijn nod is.. ik doe zelf niets met tempen/ovutesten aangezien mijn slijm elke maand is en daarmee best goed te berekenen valt.. maar idd de eerste klap hebben we gehad met het verwerken en het een plekje te geven allemaal en nu de dagen weer aankomen en allemaal weer vage klachtjes heb, komt toch het testdrang naar boven.. vorige maand heb ik 1dag na mijn nod getest, morgen maar even naar kv gaan en een testje ertegenaan gooien..

4. Speentje

Speentje Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    1,343
    2
    0
    Ik hoop voor je dat je morgen positief test! Ik had na mijn mk ook een behoorlijke drang om te testen, terwijl het toen nog maar 4 weken geleden was, maar heb er wel aan toegegeven en ja hoor ik was weer zwanger! Vertrouw op je gevoel!

5. boterbloempje83

Dec 14, 2009
    1,526
    0
    0

aah dankje wel!!
    we hebben besloten om tot morgen te w8en met een test te doen, aangezien we het nog even een dagje willen aankijken.. momenteel weet ik niet wat mijn lichaam me verteld, vorige maand heb ik alle symptomen geprobeerd weg te smokkelen, en nu... :(
    we zullen zien, tot nu toe helemaal niets te spotten van ongi..

6. boterbloempje83

Dec 14, 2009
    1,526
    0
    0
    wilde even laten weten dat mijn gevoel weer behoorlijk goed zat en dat we gisteren een posi test in onze handen hadden :$:D

7. Speentje

Speentje Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    1,343
    2
    0
    Gefeliciteerd :D En geniet ervan!!

Share This Page