hoihoi ik zit met aantal vraagjes de eerste is het volgende : ik ben nu 7,3 weken zwanger en nu heb ik vanmiddag bloed verloren ondertussen al een echo gehad en er klopte gelukkig nog een mooi hartje, maar er was naast het vruchtzakje wel een holte/zakje met bloed te zien. Nu is mijn vraag hoe komt dat daar? en komt ziets vaker voor? en is het risico nu groter op een miskraam? en de tweede vraag is: mijn bloed groep is B- en ik heb al een dochtertje van 3,5 jaar nu. Moet ik nu weer opnieuw die prikken krijgen of hoeft dit nu niet omdat ik ze al gehad heb . alvast bedankt voor u tijd en antwoord Liefs gabester
Hoihoi, 1) Je ziet wel vaker een extra holte zitten in de baarmoeder dit kan wat bloed zijn of wat vocht. Het heeft vaak geen invloed op de zwangersschap maar kan wel betekenen dat er nog wat meer bloed af zal komen. 2) je word weer helemaal overnieuw geprikt, Imke
jammer van het prikken hahahaha en onwijs bedankt voor je snelle antwoord vind het super dat jullie naast je werk ook dit nog eens willen doen! dank je wel