Hallo allemaal, Ik heb een vraag en hoop dat iemand mij kan helpen. Wij zijn al 10 maanden bezig om zwanger te worden en dat is nog niet gelukt . Ik moet pas 4 januari ongesteld worden maar heb op 2e kerst dus 26 december al oud bloed verloren met na het plassen een beetje helder bloed. Ik het dit nu nog steeds, niet dat het veel is maar is dit normaal? Ik hoop snel iets van iemand te horen.
Ik heb dit ook vaker gehad en bij mij betekent het dat de eraan komen. Hoop dat het voor jou beter afloopt! SUCCES! Marjo
Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb het ook al vaker gehad en dat betekende inderdaad dat het weer niet gelukt was. Maar het lijkt wel of ik het steeds vroeger krijg en wel ruim 10 dagen voor dat ik ongesteld moet worden. Ik weet nu ook niet of ik dat als mijn eerste dag van mijn ongesteldheid moet rekenen
Geen idee meid! Heb ook het idee dat het steeds sneller begint. Heb je ook hulp of probeer je spontaan zwanger te worden? Ik heb 4 IUI behandelingen achter de rug. Helaas zonder resultaat! BALEN! Nu wordt het dus toch IVF of ICSI. Hoop voor ons allen op een vruchtbaar 2007! Groetjes Marjo
He ja dat is helemaal niet leuk. Ik hoop voor je dat het in 2007 helemaal goed ga komen. Ik heb geen hulp ik probeer het nog spontaan. Ik ben nu 10 maanden bezig en ik geloof dat de dokter niets doet na een jaar. Veel succes!
Klopt! De mijne stuurde ons door toen we 1 jaar bezig waren! Hoop dat ut nog gaat lukken in 2007 met IVF/ICSI! Me klokt tikt heftig door! Ben al 42 en jij? Ben 12 jaar alleen geweest met me dochter, maar me kinderwens is blijven bestaan! Is zelfs heftiger geworden! Groetjes en SUCCES! Marjo
Ja dat snap ik heel goed, als je graag iets wil en het kan of lukt niet dat word dat steeds erger. Heftig hoor. Ik ben 32 dus de klok tikt wel maar ik hoop nog niet te snel. Ik ben ook na een lange relatie lang alleen geweest en mijn kinderwens was ook altijd heel groot. Nu sinds 2 jaar een hele lieve vriend die ook graag kinderen wil. Zo zie je maar dat alles toch goed komt.
Ik heb sinds mijn eisprong (17 dagen geleden) af en toe wat bruin bloed... 2 keer ook wat rood gehad maar dat was 1 keer op de dag van mijn eisprong en daarna een keer tijdens klussen.... Maar misschien een innestelingsbloeding? Of een cyclus die zo op het eind van het jaar van slag is... ik duim voor je dat het snel ophoudt
Ik geloof dat als je een innestelbloeding heb dat het dan helder rood bloed moet zijn. Maar ik blijf hopen dat het hier bij blijft en dat ik niet echt ongesteld word. Bedankt en jij ook succes!