Hoi meiden Deze foto wil ik even delen. De testen zijn met dezelfde urine gedaan en ik vind het een behoorlijk verschil! Met dezelfde urine kreeg ik ook een posi cb met indicator. Ik ben dus niet echt positief over de z&k tests, terwijl ik hier veel goede verhalen las daarover.
bij mij gaven ze ook nauwelijks zichtbare streepjes terwijl ik ook al heel positieve kruitvat en cb met indicator had gedaan. Zou ze zelf ook nooit meer kopen..
Hier precies hetzelfde ! Had de ultra vroege van z&k en die bleven wit. Heb op 6, 5, en 4 dagen voor Nod getest. Alle 3 bleven ze wit. Op 4 dng voor Nod heb ik (ook met dezelfde urine) getest met de kv 2v5. Deze gaf een licht streepje ! Inmiddels elke dag getest, en nu knalt hij er vanaf !! Dus ik zou zeggen, gefeliciteerd !!! En de z&k komen er hier niet meer in !!
Ik had overigens vorige maand wel een heel mooie, dikke, roze streep op Z&K, kwam wel na 10 minuten erop en ging na 30 min weer weg - Maar ik was toch echt niet zwanger hoor...
ik had het ook...die van kv werden met de dag zowat donkerder terwijl bij die andere nauwelijks donkerder werd
ik zie op de z&k testen hier ook alleen maar tuurstreepjes (na veel gedraai ) . ze vallen me vies tegen!
ik vraag me ook af waarom ze zegen dat ze zo gevoelig zijn maar eigelijk hun werk niet goed doen..... heb je die foto al naar z&k gestuurd ? zodat hun dat ook kunnen zien ?
Best raar inderdaad. Die van de Z&K moeten toch al 6 dagen voor nod normaal positief geven? Beetje flauwe kul dus
Ik had dit ook! Ik dacht eerst dat het aan mij lag, ook de "vroege" z&k-tests gebruikt en ze bleven negatief toen kv allang positief aangaf.