het grappige is dat ik vorige week nog een grapje had uitgehaald bij hem. Ik liet hem mijn oude test van vorig jaar zien (had ik bewaard en vond ik terug in een laatje) en zei voor de grap, eh schat ik moet je iets vertellen.. hij had meteen door dat het een grapje was en we zeiden nog tegen elkaar, het zal je maar gebeuren nu.. dat was dus vorige week.. Denk idd dat ik maar en pilsje voor hem opentrek vanavond, haha
hhahahha ja dan krijgt hij helemaal het idee dat er iets is hahaha ik heb toen ik zwanger bleek een brief uit naam van de baby naar mijn moeder en schoonouders gestuurd was een erg leuke manier liefs
Faye, Je hebt al goede plannen zie ik: favo eten en een pilsje.......moet goed gaan Na de eerste "wat en hoe?"reactie zal hij het geweldig vinden! Betere cadeau voor het nieuwe jaar is er niet
gefeliciteerd!! Snap dat je compleet overvallen bent idd. Maar geniet ervan, en hou je man goed vast he??
Hoi hoi Heb even gelezen, heb wel even moeten lachen hiihih.. Maar gefeliciteerd! Ben toch wel heel benieuwd hoe hij gaat reageren!Houd ons op de hoogte!! Wat spannend! Groetjes Amy
Wow wat een mooi wonder. Gefeliciteerd! Snap dat het je echt overvallen is allemaal, helemaal als je had verwacht heel moelijk of zelfs niet meer zwanger te worden. Dan is dit echt een mooi wonder zeg! Ik ben heel benieuwd naar de reactie van je man. Vertel je ons die? Ik hoop dat je een betere bevalling krijgt. Was erg zwaar zo te lezen.
Prachtig dit! Tuurlijk ben je in shock...als je het graag wilt, laat je lichaam je/jullie in de steek. En nu...zo spontaan! Verassing! Niet teveel piekeren...je hebt nog wat maanden te gaan om alles een plekje tegeven!
Jeetje meid, wat een verrassing. Van harte gefeliciteerd. Hopelijk gaat deze zwangerschap en bevalling wat voorspoediger verlopen. Ik kan me voorstellen dat het even schrikken was toen je de test deed. Succes met het inlichten van je man vanavond. Laat je ons zijn reactie nog even weten?
Wauw wat een bijzonder verhaal! Gefeliciteerd met je zwangerschap, zo onverwacht maar toch ook wel welkom, super! Hoop dat je man ook een beetje positief reageert, ben erg benieuwd!! Succes in ieder geval!
Meid, gefeliciteerd. Geloof goed dat je het niet verwacht als het de vorige keer zo moeilijk ging. Maar na een bevalling schijn je extra vruchtbaar te zijn. Al een klein beetje van de schok bekomen? Ben wel heel erg benieuwd hoe je man zal reageren. Zeker na dat grapje van vorige week.
Haha. Ja, was zeker een leuke voor You tube geweest! Maar hij weet het inmiddels hoor. Na heel veel verbazing is hij ook wel heel erg blij met dit wonder. Hij kwam eerder thuis uit zijn werk en ik heb hem met zijn jas nog aan op een stoel gezet en de testen (4 stuks, haha) op tafel gegooid. Net als vorig jaar eigenlijk, toen ging het precies hetzelfde alleen dat was op 28 december, 2 dagen na kerst. Nu 2 dagen na oud en nieuw. De zwangerschapsduur is ook bijna hetzelfde denk ik en ik verwacht ook weer rond dezelfde datum uitgerekend te zijn aankomende zomer. Bizar he? Pfff, volgende weke pas de echo. Zou het echt zooo jammer vinden als het mis zou gaan, ondanks de schrik! Ben vorig jaar alleen super misselijk geweest de eerste 4 maanden. hoop echt dat dat nu minder gaat worden! Bedankt voor jullie felicitaties meiden! Mijn familie gaan we pas inlichten als de echo positief is volgende week. Duimen jullie voor me! Ik zie dat jou zoontje bijna net zo oud is als mij zoontje Miracle, kun jij je voorstellen dat je nu alweer zwanger zou zijn?
Wat fijn de reactie van je vriend. Laat je weten hoe de echo is gegaan? Hoop idd dat je niet zo ziek ervan bent. Weet hoe het is om misselijk te zijn de eerste maanden.
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kan me voorstellen dat je erdoor overvallen bent. Helemaal omdat je vorige zwanegrschap even op zich heeft laten wachten. Hopelijk ben je snel aan het idee gewend en kan je van dit groeiende wonder genieten.
Nou wat een super goede reactie en terecht want het is natuurlijk gewoon een mega wonder!! En het is idd wel heel bizar hoor vorig jaar twee dagen na kerst en nu twee dagen na O&N..Gewoon weer rond dezelfde tijd krijgen jullie weer een kindje zo leuk!! En je vraag aan mij of ik het me zou kunnen voorstellen om nu weer zwanger te zijn: nee totaal niet denk dat ik en mijn man dan beide even aan het zuurstof kunnen hihihi Maar ook ik weet wel heel zeker dat als het aan deze kant zo zou zijn we na de eerste schrik ook gewoon weer super blij zouden zijn!! En ik kan goed begrijpen dat jullie het nog even stil houden tot na de eerste echo volgende week..Nou ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap en ik hoop dat je dit keer niet overmatig misselijk zal zijn!! Laat je volgende week weten hoe de echo was??
Wauw, wat een geweldig verhaal!!! Ook ik ben in augustus bevallen en zou me er niks bij kunnen voorstellen dat ik nu weer zwanger zou zijn! Maar in jouw geval is het toch weer een tikkie anders, super gefeliciteerd met dit wonder! Lekker van genieten en hopelijk deze keer een prettigere zwangerschap en bevalling!
Faye, Wat een mooie dag voor je! Erg blij dat jouw man ook snel over zijn schrik heen is. Ik zal zeker voor je duimen! Geniet ervan